خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان در گفتگو با ایلنا:

موفقیت دولت جدید موفقیت اسلام، انقلاب و نظام است

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۹۳

باید همه مجموعه دولت کمک کنیم تا تمام سیاست‌ها و روندهایی که در گذشته داشتیم با شتاب بیشتری در لوای دولت جدید ادامه دهیم چون موفقیت این دولت نیز موفقیت اسلام انقلاب و نظام است.

ایلنا: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان گفت: باید همه مجموعه دولت کمک کنیم تا تمام سیاست‌ها و روندهایی که درگذشته داشتیم با شتاب بیشتری در لوای دولت جدید ادامه دهیم چون موفقیت این دولت نیز موفقیت اسلام انقلاب و نظام است.

اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان به مراسم تحلیف ریاست جمهوری براساس قانون اساسی و راهبردهایی که مقام معظم رهبری دارند اشاره کرد و گفت: تمام مجموعه دولت باید دولت جدید را کمک کنند تا سیاست‌ها و روندهایی که درگذشته داشتیم با شتاب بیشتری در این دولت نیز ادامه پیدا کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان با اشاره به اینکه شهرستان کاشان از نظر سیاسی از شرایط خاص نسبت به سایر شهرهای کشور برخوردار است گفت: در کل کشور با روی کار آمدن دولت دکتر حسن روحانی همگان باید در جهت توسعه همه جانبه کشور و رفع مشکلات با ایشان همکاری جدی داشته باشند.

وی توسعه و پیشرفت شهرستان کاشان را یکی از خواسته‌های اصلی کارگزاران در این شهرستان دانست و گفت: دوستان ما در تهران که طیف مدیران دوران آقای هاشمی و کارگزاران هستند در دولت جدید نقش پر رنگ‌تری در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کاشان خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز