خبرگزاری کار ایران

پیام معاون استاندار و فرماندار کاشان به مناسبت روز کارمند

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۵۰

آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و بیان است.

ایلنا: پیام معاون استاندار و فرماندارکاشان به مناسبت روز کارمند که تصویر آن به دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا در شهرستان کاشان ارسال شده است به شرح زیر است:

روز کارمند، تجلیل از انسان‌های شایسته‌ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر و بیان است.

اینجانب ضمن تبریک هفته دولت، فرصت راغنیمت شمرده روزچهارم شهریورماه که به پاس تجلیل اززحمات کارمندان عزیزبه نام روزکارمندنامگذاری شده رابه تمامی کارمندان پرتلاش درتمامی عرصه‌های مختلف اداری و اجرایی دارالمومنین کاشان خصوصا پرسنل خدوم فرمانداری ویژه کاشان و بخشداری‌های تابعه تبریک عرض نموده و اززحمات صادقانه آنهاتشکرو قدردانی می‌نمایم.

رجای واثق دارم، تمام تلاش خود را برای انجام وظایف شغلی و مسئولیتهای قانونی، حفظ حقوق مردم، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور به کار گرفته و وجدان کاری، عدالت، صداقت، امانت داری، راز داری و خدمت به مردم را سرلوحهٔ گفتار و کردار خود قرار داده و ارزشهای دینی، انسانی، اجتماعی، و قوانین، مقررات و ضوابط را در انجام فعالیت‌های سازمانی و اداری رعایت نموده و در همه حال به احکام الهی، رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (حفظه الله)، قانون اساسی، مقررات حاکم و منشور اداری و اخلاقی دولت پایبند بوده و تلاش خود را در جهت جلب رضای ایزد متعال و اجرای احکام و مقررات اسلامی به منظور نیل به روابط و مناسبات عادلانهٔ انسانی در جامعه و مهرورزی به انسان‌ها و اعتلای سطح علمی-فنی و فرهنگی به کار می‌بندید و همواره شادابی و نشاط را در مجیط کار ترویج می‌نمایید.

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد به گیتی نام خود را جاودان کرد

علیرضا جوادی معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه کاشان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز