خبرگزاری کار ایران

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان:

دانش‌آموز کاشانی، اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوان اعزام شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۱

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راهیابی یک دانش آموز کاشانی به چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز کشور خبر داد.

ایلنا: معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از راهیابی یک دانش آموز کاشانی به چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز کشور خبر داد.

«سید احمد افراشی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب گفت: در این مرحله، که از دوم شهریور به میزبانی آکادمی بین المللی تنیس روی میز ایران آغاز شده است، «محمد رضا حنطه» به همراه «محمد بشیری» و «متین حیدری»، شرکت دارند.

وی اظهار داشت: محمد رضا حنطه‌ای «دانش آموز کاشانی در اردیبشهت ماه گذشته در مسابقات شیراز با کسب ۵/۱۱ امتیاز جواز ورود به تیم ملی را به دست آورد.

به گفته وی، اولین اردوی تیم ملی تنیس نوجوانان از ۲۴ اردیبهشت تا سوم خرداد، دومین اردوی این تیم نیزهشتم تا شانزدهم تیر، سومین اردو در تیرماه مشهد برگزار شده و چهارمین اردوی این تیم نیز در تهران برگزار می‌شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: محمدرضا حنطه، به عنوان تنها نماینده استان اصفهان به جمع اعضا تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان پیوسته و در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند.

افراشی افزود: نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در بخش‌های انفرادی، دو نفره و تیمی هشتم تا دوازدهم شهریورماه به میزبانی قطر و در سالن الغرافه دوحه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز