خبرگزاری کار ایران

در ۱۲ رشته ورزشی اجرا می‌شود:

برگزاری چهارمین جشنواره بازی‌های بومی-محلی هیات ورزش روستایی در برزک کاشان

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۹۵

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان از برگزاری چهارمین جشنواره بازی‌های بومی محلی هیات ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان از برگزاری چهارمین جشنواره بازی‌های بومی محلی هیات ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد.

«سید علی افراشی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: چهارمین جشنواره بازی‌های بومی محلی هیات ورزش روستاییان کاشان تحت عنوان «جام روستا» در ۱۲ رشته ورزشی جمعه ۸ شهریور ماه، جنب زیارت سراج الدین بن موسی بن جعفر (ع) شهر برزک برگزار می‌شود.

وی گفت: در این جشنواره که با حضور ورزشکاران ۶۰ روستای بخش‌های مرکزی، نیاسر، برزک و قمصر ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود، شرکت کنندگان در رشته‌های ورزشی: طناب کشی، دال پلان، کول کولی، هفت سنگ، خرپشتک، کشتی چوخه، لی لی، وسط بازی و یه قل دوقل به صورت مجزا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته وی، در پایان این دوره از مسابقات که با حضور داوران مجرب نظارت می‌شود، به مقام‌های اول تا سوم به رسم یادبود جوائزی اهداء خواهد شد.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان، همچنین از برگزاری مسابقات طناب کشی پیشکسوتان ویژه آقایان بالای ۵۰ سال خبر داد.

افراشی تاکید کرد: حضور در این دوره از مسابقات برای عموم آزاد و ثبت نام نیز دره‌مان محل انجام می‌شود.

گفتنی است: این جشنواره به همت هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان کاشان و با همکاری بخشداری، شهرداری، شورای شهر و خیرین شهر برزک برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز