خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری كردستان خبر داد:

راهیابی 4 فیلم حوزه هنری کردستان به جشنواره خورشید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۰۷

امیدواریم با همکاری هنرمندان توانمند استان و ارائه طرح‌ها و فیلم نامه‌های مبتنی بر سیاست‌ها و اهداف محوری حوزه هنری بتوانیم در پایان سال شاهد حضور گسترده این تولیدات در جشنواره‌های داخلی و بین المللی باشیم.

ایلنا: رئیس حوزه هنری کردستان از راهیابی ۴ فیلم کوتاه به بخش پایانی سومین جشنواره فیلم مستقل خورشید خبر داد.

امین مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: در ادامه موفقیت‌های فیلمسازان توانمند کردستان در جشنواره‌های داخلی و خارجی، این بار جشنواره سراسری فیلم کوتاه «خورشید» میزبان ۴ فیلم کوتاه از تولیدات حوزه هنری استان در مرحله نهایی جشنواره در بخش‌های «آماتور» و «حمایتی» خواهد بود.

وی افزود: از میان ۶۵۰ فیلم ثبت شده در دبیرخانه جشنواره در بخش آماتور فیلم «صدای قلب مورچه» به کارگردانی «ئاکو زندکریمی» تولید حوزه هنری استان کردستان جهت به دست آوردن بهترین فیلم این بخش به رقابت با ۵ فیلم دیگر راه یافته در این بخش می‌پردازد.

مرادی تصریح کرد: در بخش حمایتی نیز فیلم‌های تولیدی حوزه هنری کردستان «صدای جاده» به کارگردانی «برزان رستمی» و فیلم «نوای سنگ» به کارگردانی «پرویز رستمی» و «لانگ شات» به کارگردانی «مهران امیری حسینی» به رقابت با ۲۰ فیلم دیگر این بخش جهت کسب عناوین بر‌تر به رقابت می‌پردازند.

وی یادآور شد: در سال جاری روند تولیدات حوزه هنری کردستان از نظر کمی وکیفی روندپیشرفتی بسیار خوبی را داشته و امیدواریم با همکاری هنرمندان توانمند استان و ارائه طرح‌ها و فیلم نامه‌های مبتنی بر سیاست‌ها و اهداف محوری حوزه هنری بتوانیم در پایان سال شاهد حضور گسترده این تولیدات در جشنواره‌های داخلی و بین المللی باشیم.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه‌ها و در راستای حمایت و معرفی هنرمندان فعال در طول سال جلسات اکران ونقد وبررسی آثار فیلم سازان کردستانی در پردیس سینمایی بهمن سنندج نیز برنامه ریزی شده که تا کنون چندین دوره آن برگزار و انشاء ا... این موضوع به صورت متداوم ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز