خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت محقق می شود؛

بهره برداری از دو هزار و 500 واحد مسكن مهر در كردستان

در حال حاضر بیش از 5 هزار واحد مسکن مهردر کردستان آماده بهره‌برداری است که از این میزان دو هزار و 500 واحدآن در هفته دولت به بهره برداری می رسد

سنندج - ایلنا: مدیركل راه و شهرسازی كردستان از به بهره برداری رسیدن دو هزار و 500 واحد مسكن مهر در شهرستانهای بیجار، قروه، مریوان و سقز در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد صادق وجدی چهارشنبه شب در نشست شورای مسكن استان در سالن دولت استانداری تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 5 هزار واحد مسکن مهردر کردستان  آماده بهره‌برداری است که از این میزان دو هزار و 500 واحدآن در هفته دولت به بهره برداری می رسد و مابقی نیز در صورت برخورداری از خدمات سایر دستگاه‌ها، ظرف 20 روز آینده افتتاح خواهند شد.

وی افزود: اداره‌ کل راه و شهرسازی در زمینه آماده‌سازی و مرحله ساختمانی این طرح‌ها مشکلی ندارد و در صورت تامین اعتبار و انجام کارهای تاسیساتی دستگاه‌های خدمات‌رسان واحدهای آماده پروژه مسکن مهر درکمتر از 20 روز تحویل داده می‌شود.

وجدی با بیان اینکه  کمبود اعتبار برای اجرای پروژه‌ها به عنوان یکی دیگر از موانع سد راه اجرای پروژه‌های مسکن مهر است،اظهار داشت: نباید به خاطر عدم اختصاص اعتبارات اندک استانی، مانع اجرای کارهای بزرگ شد.

مدیركل راه و شهرسازی كردستان با عنوان اینکه برنامه ریزی برای سرعت بخشیدن به اجرای زیر ساختهای مسکن مهر از اهمیت بالایی برخوردار است،خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته تمامی موانع اجرای سریع این پروژه مهم در اسرع وقت رفع شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز