خبرگزاری کار ایران

كمیته دائمی نهضت مطالعه مفید در كردستان تشكیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۱

اعضای این كمیته را 19 دستگاه مرتبط فرهنگی به ریاست استاندار کردستان و قائم مقامی معاون سیاسی امنیتی استانداری تشکیل می دهند.

ایلنا- سنندج: نخستین جلسه كمیته دائمی نهضت مطالعه مفید استان كردستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار كردستان و اعضای کمیته در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مدیركل كتابخانه های عمومی كردستان هدف از تشكیل این كمیته را هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر دستگاه های فرهنگی استان در راستای تقویت، ترویج و نهادینه كردن فرهنگ مطالعه و كتابخوانی در جامعه ذكر كرد.

عطاالله رستگار، اعضای این كمیته را 19 دستگاه مرتبط فرهنگی به ریاست استاندار کردستان و قائم مقامی معاون سیاسی امنیتی  استانداری  ذكر كرد و افزود: این كمیته به دنبال رفع مشكلات و موانع كاری بر سر راه توسعه و تجهیز كتابخانه های عمومی و تقویت و ترویج فرهنگ مطالعه و كتابخوانی در استان است.

وی افزود: تشکیل  این كمیته در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب (دامت برکاته) و از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاكید بر تقویت و ترویج فرهنگ مطالعه و كتابخوانی در سطح كشور است.

رستگار تصریح کرد: در راستای نیل به اهداف این كمیته باید از تمام پتانسیل ها و ظرفیت های استان و همچنین شخصیت های برجسته فرهنگی بهره ببرد تا بتوان فرهنگ مطالعه و كتابخوانی را بیش از پیش در استان كردستان نهادینه كرد.

مدیركل كتابخانه های عمومی كردستان گفت: خوشبختانه با پیگیری های شخص استاندار و حمایت های استانداری امسال 43 نیروی جدید در کتابخانه های عمومی استان جذب شده، که این امر در توسعه شاخص نیروی انسانی اثرگذار بوده است.

وی تعداد نیروهای اداره کل کتابخانه های عمومی را در حال حاضر با احتساب نیروهای جدید، 1.6 نفر عنوان كرد و یادآور شد: توجه به رفع بیکاری در جامعه که از تاکید مسئولان نظام است همواره مورد توجه نهاد کتابخانه های عمومی کشور قرار دارد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز