خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه تخصصی ماشین آلات و انبوه سازان ساختمان در مریوان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۹

بیشترین كالاهای به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل انواع سنگهای ساختمانی، لوله و اتصالات، صنایع چوب و دکوراسیون داخلی و.... است.

 ایلنا - مریوان: دومین نمایشگاه تخصصی انبوه سازان صنعت ساختمان و ماشین آلات ساختمانی در محل دائمی نمایشگاههای شهرستان مریوان برگزار شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مریوان در حاشیه بازدید ازنمایشگاه به خبرنگار ایلنا گفت: معرفی توانمندیهای تولیدی و صادراتی کشور باتوجه به همجواری استان کردستان با کشور عراق، توسعه صادرات،جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و حمایت از تولیدات داخل از اهداف برگزاری این نمایشگاه هاست.

اختر کاوان  تصریح کرد: کشور ما در زمینه تولید مصالح ساختمانی و ماشین آلات ساختمانی از جایگاه خوبی برخوردار است که علاوه بر تولید نیاز بازارهای داخل می تواند بخشی از بازارهای خارجی را هم پوشش دهد،

وی افزود: لازم است با دعوت از هیات های خارجی به کردستان و برپایی نمایشگاههای تخصصی در داخل استان و یا خارج از کشور در راستای تسخیر بازارهای خارجی تلاش کرد.

کاوان با اشاره به پتانسیلها و ظرفیتهای کردستان درخصوص تولید مصالح ساختمانی، می توان از سرمایه گذاران داخل و خارج از استان جهت سرمایه گذاری باتوجه به حمایتهای دولت و معافیتهای مالیاتی دعوت بعمل آورد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مریوان یادآور شد: در نمایشگاه تخصصی ساختمان و ماشین آلات ساختمانی بیش از 80 غرفه در مساحتی به متراژ یک هزارمترمربع از استانهای كردستان، اصفهان، آذربایجان غربی، مرکزی و.... حضور دارند.

 کاوان با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ 23 مهر لغایت 28 مهرماه جاری در شهرستان مریوان دایر است،خاطرنشان کرد: ازبیشترین كالاهای به نمایش درآمده در این نمایشگاه می توان به انواع سنگهای ساختمانی، لوله و اتصالات، صنایع چوب و دکوراسیون داخلی و.... اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز