خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت محقق می شود؛

بهره برداری از 29 پروژه توزیع برق در کردستان

این 29 پروژه با اعتباری بیش از 21 میلیارد ریال در شهرستانهای سنندج، سقز، بیجار، كامیاران، قروه و سروآباد افتتاح می شوند.

سنندج - ایلنا: مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق استان كردستان از آغاز بهر برداری 29 پروژه توزیع برق به مناسبت هفته دولت در سطح استان خبر داد.

محمد مصطفی نجفیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا تصریح کرد: این 29 پروژه  با اعتباری بیش از 21 میلیارد ریال در شهرستانهای سنندج، سقز، بیجار، كامیاران، قروه و سروآباد افتتاح می شوند.

وی از پروژه نصب 1031 دستگاه چراغ گازی معابر در 30 روستای شهرستان كامیاران به عنوان یكی از مهمترین پروژه های شركت یاد كرد وافزود: این پروژه با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در جهت تامین روشنایی معابر این روستاها اجرا شده است.

نجفیان، اصلاح شبكه روستای حسین آباد با اعتباری در حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال در سروآباد، نصب 1109 دستگاه چراغ 50 وات و 711 دستگاه چراغ 150 وات  در بیجار و نصب 747 دستگاه چراغ 50 وات در 21 روستای شهرستان سقز جهت تأمین روشنایی معابر این شهرستان ها از جمله سایر پروژه های قابل توجه شركت نام برد كه از محل اعتبارات استانی برای آنها هزینه شده است.

این مسئول در ادامه به پروژه های احداث شبكه جدید در سال جاری اشاره كرد و گفت: احداث 2 كیلومتر شبكه فشار ضعیف هوایی جهت متقاضیان متفرقه و احداث 2144 متر شبكه فشار متوسط هوایی در حاشیه سد شهید كاظمی جهت پمپاژ آب در شهرستان سقز و احداث 2358 متر خط نفوذی در روستای جهت برقدار كردن چاههای كشاورزی روستای اورته قشلاق و احداث خطوط نفوذی چاههای كشاورزی در روستاهای دیواندره از جمله پروژه های قابل توجه در رمینه احداث شبكه های جدید هستند كه در این هفته مبارک به بهره برداری می رسند.

وی در پایان اظهار امیدواری كرد بهره برداری از پروژه های هفته دولت موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر مشتركین استان را فراهم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز