خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تعاون سروآباد:

ایجاد اشتغال پایدار یکی از مهمترین اولویت‌های دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۴۰

ایجاد اشتغال مولد و پایدار جوانان یكی از اولویت های مهم دولت است كه بایستی همه دستگاه ها و بانك های عامل با همكاری و تعامل یكدیگر در جهت تحقق این امر مهم تلاش كنند.

ایلنا- سروآباد: رییس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی شهرستان سروآباد گفت: ایجاد اشتغال مولد و پایدار جوانان یكی از اولویت های مهم  دولت است كه بایستی همه دستگاه ها و بانك های عامل با همكاری و تعامل یكدیگر در جهت تحقق این امر مهم تلاش كنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حمید ساعد پناه چهارشنبه شب در سومین جلسه كارگروه تخصصی اشتغال شهرستان سروآباد با انتقاد از عملكرد دستگاه های اجرایی در ارتباط با سامانه رصد، خواستار جدیت بیشتر در ثبت فرصت های شغلی ناشی از اشتغال تعهد شده شهرستان در سال جاری شد.

فرماندار و رییس كارگروه تخصصی اشتغال سروآباد نیز در این جلسه بر تلاش شبانه روزی دستگاه های اجرایی و بانك های عامل در راستای جذب اعتبار تخصیص یافته در حوزه مشاغل خانگی و كسب و كارهای خُرد به شهرستان تاكید كرد و خواستار تلاش، پیگیری و تعامل بین دستگاه های اجرایی و بانك های عامل در حوزه اشتغال شد.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی (ره) كردستان هم در این نشست ضمن تشریح خدمات و فعالیت های این نهاد، توانمند سازی خانواده های تحت پوشش را اولویت های اصلی برشمرد و افزود: در سال جاری تعداد 900 پرونده اشتغالزایی در شهرستان سروآباد برای مددجویان تحت پوشش تشكیل شده است كه به محض اعلام آمادگی و پذیرش بانك های عامل جهت پرداخت به بانك معرفی و در سامانه رصد ثبت خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز