خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

15 واحد صنعتی و معدنی در کردستان به بهره برداری می رسد

همزمان با هفته دولت، 15 واحد صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری 310هزار و 500میلیون ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد/ با بهره‌برداری از این طرح‌ها، بیش از 250 نفر به طور مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

سنندج - ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: همزمان با هفته دولت، 15 واحد صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری 310هزار و 500میلیون ریال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سیروس شاه غیبی در گفتگو با خبرنگار ایلنا از رشد قابل توجه سرمایه گذاری در بخش های صنعت ومعدن در سال 91 نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبرداد.

وی با اشاره به تسهیل مراحل سرمایه گذاری در استان و همچنین حمایتهای خوب دولت از سرمایه گذاری در كردستان تصریح کرد: با افتتاح طرحهای در دست اقدام از محل سفر پرخیر و بركت مقام معظم رهبری به كردستان و همچنین مصوبات سفرهای استانی،امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد رفع معضل بیكاری در استان باشیم.

شاه غیبی افزود: استان کردستان با دارا بودن 230 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و وجود پتانسیلها ومشوق های بسیار خوب سرمایه گذاری، حمایتهای دولت از سرمایه گذاران و وجود مرز رسمی باشماق توان بسیار خوبی در جذب سرمایه گذاری در این استان وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، بیش از 250 نفر به طور مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز