خبرگزاری کار ایران

فرماندار مریوان:

تعامل بین دستگاه‌ها روند توسعه مریوان را تسریع می‌بخشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۳

تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین سازمان های مردم نهاد و دولت از راهکارهایی است که روند رشد و شکوفایی شهرستان را در تمام زوایا سرعت می‌دهد.

ایلنا- مریوان: فرماندار شهرستان مریوان گفت: تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها می‌تواند راهبردی در راستای توسعه این شهرستان باشد.

به گزارش ایلنا، عبدالله رشیدی پور در نشست با سمن های شهرستان مریوان گفت: تعامل و ارتباط تنگاتنگ بین سازمان های مردم نهاد و دولت  از راهکارهایی است که روند رشد و شکوفایی شهرستان را در تمام زوایا سرعت می‌دهد.

وی با بیان اینکه این شهر در برگزاری همایش ها و مراسم ها یکی از شهرهای فعال کشور است بر تعامل سازنده دولت و سازمان های مردم نهاد و کار در چارچوب ضوابط و قوانین تاکید کرد.

رشیدی پور برگزاری همایش بزرگداشت مصنف چوری و استاد عثمان هورامی وجشنواره بین المللی تئاترخیابانی مریوان را درسال جاری، نشانه پتانسیل وظرفیت بالای این شهرستان دانست و خطاب به نمایندگان سازمانهای مردم نهاد گفت: بایستی با استفاده از نظریات كارشناسی و با همكاری یكدیگر در راستای توسعه شهرستان تلاش بیشتری انجام دهیم.

این مسئول در بخشی یگر از سخنان خود با اشاره به سرمایه گذاری های دردست اقدام در شهرستان، یادآور شد: با توجه به مسدود شدن مرز، تلاش خواهد شد تا درراستای توسعه شهرستان اقدامات بیشتری صورت گیرد وشما به عنوان نخبگان بایستی زمینه های سرمایه گذاری و به ویژه دعوت از افراد سرمایه گذار را فراهم كنید.

در این نشست، نمایندگان سازمانهای مردم نهاد برخرید آثارهنری، حمایت بیشتر ازبرگزاری همایش ها، تجهیز دفاتر سازمانهای مردم نهاد، بكارگیری واشتغال هنرمندان تاكید كردند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز