خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج:

امر به معروف جامعه را پویا می کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۶

تأکید مکرر آیات و احادیث به انجام این فریضه الهی گویای این واقعیت است که وجود امر به معروف و نهی از منکر از ویژگیها و مختصات جامعه پویا و زنده است و عدم وجود آن موجب گمراهی، انحطاط و به خطا رفتن جامعه است.

ایلنا- سنندج: فرماندار شهرستان سنندج اظهار داشت: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر جامعه را پویا و زنده می کند.

به گزارش ایلنا، ولی الله میرزایی اصل  در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: در متون دینی و اسلامی ما بویژه در آیات متعدد قرآن کریم بارها به لزوم اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخته شده است تا آنجا که اقامه سایر فرایض منوط به انجام امر به معروف و نهی از منکر شده است. 

وی تصریح کرد: تأکید مکرر آیات و احادیث به انجام این فریضه الهی گویای این واقعیت است که وجود امر به معروف و نهی از منکر از ویژگیها و مختصات جامعه پویا و زنده است و عدم وجود آن موجب گمراهی، انحطاط و به خطا رفتن جامعه است.

میرزایی اصل افزود: تمامی انسانها بجز معصومین همواره در معرض آسیب و خطا هستند و بر همین اساس فریضه امر بمعروف و نهی از منکر مقوله ای فارغ از زمان و مکان خاص است و باید در همه شئون زندگی ما ساری و جاری باشد.

فرماندار سنندج وجود تبلیغات منفی و برنامه های مسموم در فضای سایبری، اینترنت و ماهواره را تهدیدی بزرگ برای سلامت جامعه و عاملی برای به خطا رفتن جوانان عنوان نمود و وظیفه برنامه ریزان، فعالین فرهنگی و مذهبی و آمران به معروف در جامعه را برای مقابله بااین تهدید، بسیار سنگین و مهم خواند.

میرزایی اصل در بخش دیگری از سخنانش وجود 61 هیات مذهبی فعال در سطح شهرستان سنندج را فرصت و پتانسیلی مغتنم برای اجرای هرچه بهتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

وی در پایان خواستارعملیاتی تر کردن برنامه های ستاد احیاء امر به معروف در جامعه، تقویت و فعال سازی معاونت ها و کمیته های جانبی ستاد و تشکیل اکیپ های بازرسی و تداوم و استمرار در اجرای برنامه ها در تمامی طول سال شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز