خبرگزاری کار ایران

جشنواره منطقه ای هنرهای تبسمی در کردستان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۹

نخستین جشنواره منطقه ای فرهنگی،هنری و رسانه ای هنرهای تبسمی در سال آینده برگزار می شود.

ایلنا- سنندج: سرپرست معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: نخستین جشنواره منطقه ای فرهنگی،هنری و رسانه ای هنرهای تبسمی در سال آینده برگزار می شود.

جلال قلعه شاخانی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: پس از برگزاری موفق نخستین جایزه ادبی طنز کردستان با محوریت زنده یاد علی اشرف فرشا در سال جاری به میزبانی دیواندره،بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری این جایزه با تعیین شاخص های تخصصی برای دریافت این رویداد،طراحی جشنواره فرهنگی،هنری و رسانه ای هنرهای تبسمی در دستور کار به شکل منطقه ای در سال آتی به میزبانی سنندج قرار گرفت.

وی افزود:این طرح بر اساس ایده ناصر خالدیان از روزنامه نگاران و طنزپردازان فعال کردستان وساختار محتوایی جشنواره توسط اداره امور فرهنگی،مطبوعات و تبلیغات این معاونت طراحی شده است.

قلعه شاخانی با اشاره به حضور استان های آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه و کردستان در دامنه این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در بخش های شعر، داستانک، نمایشنامه، فیلمنامه،کاریکاتور، کالیکلماتور،انیمیشن و ستون های طنز مطبوعات محلی به دو زبان کْردی و فارسی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد:اعطای جایزه ادبی طنز کردستان به عنوان محور جشنواره هنرهای تبسمی به نوآورترین محصول مکتوب طنز در منطقه اهدا می گردد که این جایزه شامل تندیس زنده یاد علی اشرف فرشا از طنزپردازان نامی مناطق کْردنشین و هدیه نفیس خواهد بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز