خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور شهری استانداری کردستان:

شهرداری‌های کردستان آمادگی کامل برف روبی خیابانها را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۷

شهرداری ها تابعه استان با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین خود آمادگی لازم برای پاکسازی معابر و خیابان های شهری در هنگام بارش برف و برودت هوا دارند.

ایلنا- سنندج: مدیر کل امور شهری استانداری کردستان گفت:شهرداری های تابعه استان با بسیج امکانات خود آمادگی لازم را برای برفروبی و پاکسازی معابر شهری دارند.

به گزارش ایلنا؛ فریدون پور رضایی در با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری ها تابعه استان با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین خود آمادگی لازم برای پاکسازی معابر و خیابان های شهری در هنگام بارش برف  و برودت هوا دارند.

وی افزود:هرساله شهرداری ها در فصول سرد سال و بارش سنگین برف با اجرای طرح نمک پاشی در سطح معابر و خیابان ها امکان تردد را برای افراد به ویژه دانش آموزان فراهم می نمایند.

پور رضایی تصریح کرد: تعیین سطل های محتوی نمک و شن در سطح معابر  پیاده و خیابان ها و میادین شهرها، بهسازی و تعمیر  جوی ها و کانال های آب حاشیه خیابان ها  برای تسهیل در جمع آوری آب های سطحی و هدایت اصولی آنها برای جلوگیری از بروز مشکلات و حوادث ناگوار به ویژه در زمان بارش باران و احتمال آبگرفتگی معابر از اقدامات پیشگیرانه شهرداری ها برای جلوگیری از هرگونه خسارات احتمالی در مناطق شهری بشمار می رود.

وی در پایان بر لزوم همکاری مردم با شهرداری ها در اجرای طرح های شهری تاکید و یادآور شد: مردم نقش مهم و تاثیر گذاری در تحقق اهداف توسعه برنامه های عمران شهری دارند و مشارکت آنها همواره کمک شایانی در تسریع در ارائه خدمات شهری از سوی شهرداری ها داشته است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز