خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در كردستان:

دولت حق حذف كارگران از تصمیم‌گیری‌های كلان تامین اجتماعی را ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۲۹

تهیه پیش نویس تغییر قانون تامین اجتماعی از سوی کسانی که هیچ گونه سهم و وابستگی به سازمان ندارند تعرض به حقوق کارگران است ودر این مورد سکوت نخواهیم کرد.

ایلنا - سنندج: دبیر خانه کارگر کردستان تاكید كرد دولت حق حذف صاحبان اصلی تامین اجتماعی در تصمیم‌گیری‌های كلان این سازمان همچون تغییر قانون تامین اجتماعی را ندارد.

عباسعلی صفری با انتقاد از لایحه پیش نویس اصلاح قانون تامین اجتماعی، به ایلنا گفت: درآمد و سرمایه مستقل تامین اجتماعی «حق الناس» و سرمایه نسل‌های گذشته و كنونی جامعه كارگری است، بنابراین جامعه کارگری استان كردستان مخالفت خود را نسبت به تغییرات ارائه شده قانون تامین اجتماعی مطابق پیش نویس، اعلام می کند.

او افزود: طبق این پیش نویس، سازمان تامین اجتماعی در صدد تغییر مفادی از قانون همانند افزایش سهم حق بیمه کارگران، افزایش سن بازنشستگی، چگونگی محاسبه حقوق بازنشستگی و مستمری بگیران و... است که پی گیری این تغییرات از سوی بعضی از مسئولان سازمان در شرایط خاص کنونی برای بیمه شدگان غیرمنتظره و غیرقابل قبول است.

این فعال کارگری اظهار داشت: تهیه پیش نویس تغییر قانون تامین اجتماعی از سوی کسانی که هیچ گونه سهم و وابستگی به سازمان ندارند تعرض به حقوق کارگران است ودر این مورد سکوت نخواهیم کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز