خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

بسترهای سرمایه‌گذاری در کردستان فراهم شده است/ لزوم تعامل نمایندگان با دولت

در حال حاضر پروژه‌های بزرگی در راه آبادانی کردستان در دست اجرا است/ با همدلی و تعامل مدیران و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی می‌توان زمینه توسعه و تعالی استان را فراهم کرد.

سنندج- ایلنا: استاندار کردستان گفت: خوشبختانه در سایه وحدت و همدلی مردم و مسئولان بسترهای سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان فراهم شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا شهبازی عصر سه شنبه در جمع گروهی از خبرنگاران استان در سنندج ضمن تبریک هفته دولت به دولت خدمتگزار تصریح کرد: هم اکنون در تمام نقاط مختلف استان شاهد فعالیت‌های عمرانی و زیربنایی هستیم که علاوه بر توسعه مناطق شهری به صورت ویژه نیز برای توسعه روستا‌ها و خدمت‌ رسانی بیشتر به روستاییان تلاش خواهیم کرد.

وی فعالیت‌ها و تلاش‌های دولت نهم و دهم را منجر به توسعه و آبادانی استان دانست و افزود: دولت طی چند سال اخیر نشان داده است که نگاه ویژه‌ای به استان کردستان داشته است.

شهبازی با اشاره به دستاوردهای عمرانی و خدماتی دولت در استان کردستان اظهار داشت: در حال حاضر پروژه‌های بزرگی در راه آبادانی و توسعه استان کردستان در دست اجرا است.

استاندار کردستان به احداث راه در سطح استان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی دولت اشاره و عنوان کرد: بزرگراه همدان به سنندج اکنون با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در حال اجرا است که مسیر همدان به قروه به زودی به صورت چهار خطه به بهره برداری می‌رسد.

شهبازی عنوان کرد: دو پروژه عظیم پتروشیمی و کارخانه لاستیک بارز در استان کردستان در دست احداث است که با بهره برداری از آن‌ها در حوزه اشتغال تحول بزرگی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر تمام روستاهای کردستان از نعمت برق برخوردار هستند، ابراز کرد: هم اکنون تمام شهرهای کردستان نیز از نعمت گاز برخوردارند که امیدواریم تا پایان سال جاری تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی کردستان افزایش یابد.

استاندار کردستان افزود: همچنین در حوزه کشاورزی در استان طرح‌های مناسبی برای توسعه بخش کشاورزی پیش بینی شده است که متاسفانه در حال حاضر پیشرفت خوبی نداشته است.

وی حجم صادرات استان از مرز باشماق را نسبت به سال‌های گذشته بالا ارزیابی و تصریح کرد: امیدواریم با راه اندازی بازارچه سیرانبند فعالیت حجم صادرات کشور از طریق استان کردستان افزایش یابد.

شهبازی در پایان توسعه و تعالی استان را در سایه همکاری و تعامل نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی با مجموعه دولت دانست و بیان کرد: با همدلی و تعامل مدیران و نمایندگان مجلس استان می‌توان زمینه توسعه و تعالی استان را فراهم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز