خبرگزاری کار ایران

درآخرین روز از هفته دولت؛

مجتمع تفریحی گردشگری دیار در دیواندره بهره برداری شد

این مجتمع در دو فاز و در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی، در مسیر دیواندره سقز احداث شده / در این مجتمع برای 18 نفر به طور مستقیم و 20 نفر به طور غیرمستقیم ایجاد شغل شده است.

دیواندره - ایلنا: با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان دیواندره مجتمع تفریحی، گردشگری دیار دیواندره ظهر امروز چهارشنبه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایلنا  گفت: استان کردستان در زمینه گردشگری یکی از استان‌های پرجاذبه کشور است که با همت مسئولان استانی و سرمایه‌گذاران شاهد رونق صنعت توریسم در این استان باشیم و افتتاح مجتمع  تفریحی،گردشگری دیار دیواندره با هدف ایجاد اشتغال و همچنین توسعه و رونق صنعت گردشگری گامی موثر در نیل به این اهداف است.

امیر الهی تصریح کرد: این مجتمع در دو فاز و در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی، در مسیر دیواندره سقز احداث شده که فاز اول آن شامل سالن مراسم و سالن غذاخوری است که مورد بهره‌برداری قرار گرفت و کلنگ احداث هتل آن نیز توسط مسئولان به زمین زده شد.

وی افزود: تاکنون برای این پروژه اعتباری بالغ بر یک ‌میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده که 400 میلیون تومان آن از محل  تسهیلات بانک سپه و مابقی توسط سرمایه‌گذار تامین شده است.

الهی در پایان با بیان اینکه  در این مجتمع برای 18 نفر به طور مستقیم و 20 نفر به طور غیرمستقیم ایجاد شغل شده است،اظهار داشت: با استعانت پروردگار و پشتیبانی مسئولان شاهد افتتاح فاز دوم این مجتمع با  سوئیت های اقامتی، پارکینگ، شهر بازی، فضای سبز، آلاچیق و رستوران سنتی باشیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز