خبرگزاری کار ایران

ظهر چهارشنبه/

پیكر مطهر شهید خواجه وند در قروه تشییع شد

شهید محمدعلی خواجه‌وند در سال 1349 در روستای مجین از توابع شهرستان قروه دیده به جهان گشوده بود که دیروز در درگیری با اشرار و قاچاقچیان در شهرستان مرزی بانه به شهادت رسید و به خیل قافله شهدا پیوست.

قروه - ایلنا: پیكر پاک شهید محمد علی خواجه وند از سربازان گمنام امام زمان (عج) ظهرچهارشنبه با حضور پرشور مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان قروه تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان  به خاک سپرده شد.

به گزارش ایلنا، شهید محمدعلی خواجه‌وند در سال 1349 در روستای مجین از توابع شهرستان قروه دیده به جهان گشوده بود که دیروز در  درگیری با اشرار و قاچاقچیان در شهرستان مرزی بانه به شهادت رسید و به خیل قافله شهدا پیوست.

امام جمعه شهرستان قروه در مراسم تشیع پیكر پاک این شهید گرانقدر گفت: شهادت این عزیزان مدال افتخار بر سینه شهرستان قروه و سینه سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

حجت‌الاسلام صفرعلی احیا افزود: ما ملتی هستیم که شهادت را هنر مردان خدا  می‌دانیم چرا شهادت، زیباترین، بالنده‌ترین و نغزترین کلام در تاریخ بشریت و بهترین و روشن‌ترین معنی حقیقت توحید بوده و تاریخ ایران اسلامی خونین‌ترین و گویاترین تابلو نمایانگر شکوه و عظمت شهید است

وی در مورد جایگاه شهداء گفت: شهدا در مبارزه با تروریسم در تمامی عرصه ها در خط مقدم هستند و با نثار خون خود نشان دادند كه ثابت قدم هستند و دنیای ستم و استكبار زیر پای خون شهدا گم خواهد شد.

امام جمعه شهرستان قروه افزود: وظیفه اصلی همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نهادینه كردن فرهنگ ایثار و شهادت است و اگر در این چارچوب و مسیر، حركت كنیم روز به روز بر عزت و اقتدار كشور و مردم افزوده خواهد شد.

وی اظهار داشت: وظیفه اصلی همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است و اگر در این چارچوب و مسیر حرکت کنیم روز به روز بر عزت و اقتدار کشور و مردم افزوده شده و خواهد شد.

حجت‌الاسلام احیا در پایان خطاب به دشمنان گفت: اینگونه اعمال جنایتکارانه نه تنها خللی در ایستادگی و مقاومت مردم ایارا و به ویژه کردستان ایجاد نخواهد کرد بلکه ملت ما را در رسیدن به اهداف ناب اسلامی خود مصمم‌تر خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز