خبرگزاری کار ایران

كردستان كمترین قیمت مرغ كشتار روز در كشور را داراست

برای تامین و توزیع مرغ مورد نیاز مردم و با همكاری سایر ارگانها، سازمانها و همچنین بخش خصوصی، مرغ مورد نیاز شهروندان كردستانی توزیع و با قیمت مصوب چهار هزار و 760 تومان در دسترس عموم قرار دارد.

سنندج - ایلنا: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: از روزگذشته چهارشنبه برابر نیاز استان مرغ كشتار روز به قیمت چهار هزار و 760 تومان تومان عرضه می شود.

سیروس شاه غیبی در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: برابر پیگیری های به عمل آمده و شعار ما می توانیم و همچنین با اتكا به طرح ها و برنامه‌های دلسوزانه مسئولان می توان بر تمامی مشكلات پیروز شد.

وی افزود: برای تامین و توزیع مرغ مورد نیاز مردم و با همكاری سایر ارگانها، سازمانها و همچنین بخش خصوصی، مرغ مورد نیاز شهروندان كردستانی توزیع و با قیمت مصوب چهار هزار و 760 تومان در دسترس عموم قرار دارد.

شاه غیبی با بیان اینکه كمترین قیمت مرغ كشتار روز در كشور مربوط به كردستان است یادآور شد: اقدامات و تمهیدات لازم در راستای تامین مواد و اقلام پر مصرف و اساسی مردم در استان صورت گرفته است وجای هیچ گونه نگرانی نیست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: این كاهش قیمت مرغ بدونه پرداخت یارانه بوده و تنها با همدلی بخش دولتی و خصوصی این امر مهم محقق شده است.

شاه غیبی  در پایان  از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، بازرسان این سازمان را در مركز استان و یا سایر شهرستانها با استفاده از سامانه 124 و یا بصورت حضوری مطلع نمایند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز