خبرگزاری کار ایران

ثبت احوال دهگلان اداره برتر استانی در ثبت وقایع حیاتی شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۳۰

از ابتدای سال ‌جاری تاکنون واقعه ازدواج افزایش و آمار طلاق نیز کاهش یافته است/ در مقابل هر 100 واقعه فوت زنان 141 واقعه فوت مردان در این شهرستان به ثبت رسیده است.

ایلنا- دهگلان؛ فرماندار دهگلان اظهار داشت:براساس بررسی های اعلام شده ثبت احوال دهگلان به عنوان اداره برتر استان کردستان در ثبت وقایع حیاتی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا‏ محمد رضایی ضمن اعلام این خبر از رشد 7.87درصدی ولادت در این شهرستان خبر داد و گفت: طی 9 ماه گذشته سال  850 واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه در مقابل هر 100 واقعه فوت زنان 141 واقعه فوت مردان در این شهرستان به ثبت رسیده است.،افزود:این در حالی است که   در این مدت در مقابل تولد هر 100 نوازد دختر 103 واقعه نوازد پسر اتفاق افتاد است.

رضایی تصریح کرد: بیماریهای قلبی وعروقی،سرطانها،حوادث غیر عمدی به ترتیب بالاترین علل ثبت فوتها در این شهرستان بوده است که در این میان سهم آقایان بیشتر از خانمها است.

فرماندار دهگلان با بیان اینکه از ابتدای سال ‌جاری تاکنون واقعه ازدواج افزایش و آمار طلاق نیز کاهش یافته است،طی این مدت  تاکنون در مقابل پنج واقعه ازدواج یک مورد طلاق در شهرستان دهگلان رخ داده است.

فرماندار دهگلان، ثبت ولادت و وفات را در مهلت قانونی صد در صد اعلام کرد.

در ٱینده نزدیک  آرشیو 137 هزار برگ سند هویتی ولادت در اداره ثبت احوال شهرستان دهگلان به بهره برداری می رسد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز