خبرگزاری کار ایران

580 هکتار زمین برای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی بانه پیش بینی شده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۵۲

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بانه، موجب تسریع در روند توسعه پایدار اقتصادی استان می شود /در تلاش هستیم تا با راه اندازی این منطقه ویژه اقتصادی، نرخ بیکاری در کردستان به میزانی چشمگیری کاهش یابد.

ایلنا - بانه: مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی كردستان اظهار داشت: مساحت زمین مورد نظر جهت ساخت و راه اندازی منطقه ویژه بانه  580 هكتار پیش بینی شده ست.

به گزارش ایلنا، بابک معروفی در جلسه ای که با حضور  نماینده مردم شهرستانهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، مدیر توسعه بازار و بین الملل معاونت صنایع كوچك سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران، فرماندار شهرستان بانه و جمعی  از مدیران اجرایی و ستادی استان در فرمانداری بانه برگزار شد،گفت: شركت شهركهای صنعتی كردستان، موفق به اخذ مصوبه كمیسیون ماده 215 برنامه پنجم توسعه از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری جهت احداث و راه اندازی منطقه ویژه بانه شد.

وی با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بانه از سال 1389 مصوب شده است،تصریح کرد: در کشور 64 منطقه ویژه اقتصادی شناسایی شده که با توجه به مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق، مناطق ویژه اقتصادی بانه و مریوان از مناطق شناسایی شده در استان هستند.

معروفی افزود:منطقه بانه به عنوان دومین مرز قانونی با اقلیم کردستان عراق از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و  فراهم کردن زیرساخت‌های لازم آن ضرورتی انکارناپذیر است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد

وی با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بانه، موجب تسریع در روند توسعه پایدار اقتصادی استان می شود،خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با راه اندازی این منطقه ویژه اقتصادی، نرخ بیکاری در کردستان به میزانی چشمگیری کاهش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز