خبرگزاری کار ایران

چهارمین شهرک صنعتی کردستان به بخش خصوصی واگذار شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۹۲۳

این واگذاری در چارچوب اجرای اصل 44 قانون اساسی درشهرک های صنعتی و براساس مصوبه سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران صورت می گیرد.

ایلنا- سقز: باحضور معاون صنایع کوچک و مشاور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کردستان وهمچنین مدیران واحدهای تولیدی، مالکیت و اداره شهرک صنعتی سقز به عنوان چهارمین شهرک صنعتی استان کردستان به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش ایلنا، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان در این جلسه گفت: این واگذاری در چارچوب اجرای اصل 44 قانون اساسی درشهرک های صنعتی و براساس مصوبه سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ایران صورت می گیرد. 

شاهو حاجبی تصریح کرد: با اجرای این طرح مالکیت و اداره شهرکهای صنعتی بر عهده خود واحدها خواهد بود و واحدهای تولیدی مشارکت و همکاری بیشتری در جهت آبادانی و بهبود وضعیت شهرکهای صنعتی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه اداره امور جاری شهرک از قبیل دریافت حق شارژ و... برعهده شرکت خدمات رسان شهرک خواهد بود، افزود: مبالغ دریافت شده به نفع واحدهای تولیدی و در همان شهرک صنعتی هزینه می شود.

در این انتخابات مسعود حسن نژاد، محسن قریشی، رحمان براخاص، جلیل نیک روش و آزاد امینی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و خسرو فرخی و محمد امینی به عنوان بازرس اصلی و ناصر ساجدی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

منتخبین واحدهای تولیدی و صنعتی بمدت دو سال بعنوان اعضای جدید هیأت مدیره شركت خدماتی شهرک صنعتی سقز، انتخاب شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز