خبرگزاری کار ایران

قادری خبر داد؛

رشد دو برابری آموزش مسائل زیست‌محیطی در کردستان

asdasd

از ابتدای سال جاری تاکنون 34 هزار و 500 نفر از مردم استان زیرپوشش آموزش‌های مسائل زیست‌محیطی قرار گرفته‌اند/این آموزش‌ها به منظور تحقق شعار توسعه پایدار در خصوص مسائل محیط زیست صورت گرفته است.

سنندج - ایلنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان از رشد دو برابری آموزش مسایل زیست‌محیطی از ابتدای امسال تاکنون در این استان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبرداد.

ناصح قادری در گفتگو با ایلنا تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 34 هزار و 500 نفر از مردم استان زیرپوشش آموزش‌های مسائل زیست‌محیطی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: این آموزش‌ها به منظور تحقق شعار توسعه پایدار در خصوص مسائل محیط زیست صورت گرفته است.

قادری از دیگر اهداف ارائه آموزش‌های زیست محیطی را بالا بردن فرهنگ زیست‌محیطی و تنویر افکار عمومی در میان اقشار مختلف مردم از جمله زنان، روستائیان، کودکان و دانش‌آموزان در راستای مشارکت عمومی برای حفظ محیط زیست ذکر کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ادامه داد: پخش 200 دقیقه برنامه‌های آموزشی در بخش‌های مختلف صدا وسیمای مرکز کردستان از جمله برنامه‌های آموزشی این اداره‌کل در سال جاری بوده که بسیار تاثیرگذار بوده است.

قادری گفت: توزیع و انتشار حدود 20 هزار بروشور و پمفلت و کتابچه آموزشی، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی و آموزشی از دیگر برنامه‌های آموزشی دراین اداره‌کل بوده است.

وی یادآور شد: با توجه به جایگاه خاص و مهم آموزش‌های تخصصی، در این مدت نیز 600 ساعت آموزش ضمن خدمت برای کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان ارائه شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست کردستان خاطرنشان کرد: افزایش آموزش‌های کاربردی و اثرگذار با استفاده از روش‌های مختلف برای ارتقای دوره‌های آموزشی یک امر مهم و ضروری است که این مهم همواره با تلاش کارکنان محیط‌ زیست استان صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز