خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه:

زنان در تمام عرصه های جامعه حضور فعال دارند

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۶۸

دشمنان حضور مؤثر زنان در عرصه‌های اجتماع را برنمی‌تابند و از این رو در تلاشند تا زنان و دختران ما به سمت بی‌فرهنگی و بی‌هویتی سوق دهند.

ایلنا- قروه: فرماندار شهرستان قروه گفت: بانوان به عنوان مهم‌ترین رکن اجتماع هستند، که نقشی تأثیرگذار در تمامی عرصه‌ها داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر سه شنبه در جلسه کمیسیون امور بانوان این شهرستان با بیان اینکه اجرای پژوهش‌های بنیادی در زمینه آسیب‌های اجتماعی از رسالت‌های بانوان این شهرستان است، اظهار داشت: اندیشمندان غربی در تحلیل انقلاب اسلامی ایران اعم از معاندان و دوستان انقلاب، از نقش لایه‌های پنهان اجتماعی در موفقیت انقلاب سخن می‌گویند که جدای از احزاب و جریان‌های سیاسی صرف بود که مهم‌ترین قشر این لایه‌های پنهان، زنان ایران اسلامی بوده و هستند.

وی، زن را مکمل مرد در هر عصر و زمانی معرفی کرد و افزود: نقش برجسته زن مسلمان از صدر اسلام تاکنون بسیار مهم و برجسته بوده است.

شیخی زاده با اشاره به پیشگامی زنان ایرانی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: حضور زنان اگر چه در دوران انقلاب اسلامی با محدودیت‌های سیاسی و اجتماعی همراه بود، اما بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه را به گونه‌ای فراهم کردند که زنان توانستند مؤثرتر و چشمگیرتر از مردان در صحنه اجتماع حاضر شوند.

فرماندار قروه در ادامه احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را مهم‌ترین دغدغه مردم و مسئولان برشمرد و افزود: دشمنان حضور مؤثر زنان در عرصه‌های اجتماع را برنمی‌تابند و از این رو در تلاشند تا زنان و دختران ما به سمت بی‌فرهنگی و بی‌هویتی سوق دهند.

شیخی‌زاده نمونه بارز در این زمینه را ترویج بدحجابی و بی‌حجابی عنوان کرد و یادآور شد: دشمنان با ترویج فرهنگ منحط خود می‌خواهند تا هویت اسلامی را از زنان سلب کنند اما تاریخ نشان داده است که در پرتو آگاهی و بصیرت راه به جایی نبرده‌اند و از این ‌رو تک‌تک ما موظف به حفظ قداست هویت زن مسلمان هستیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز