خبرگزاری کار ایران

فرماندار کامیاران خبر داد:

اختصاص500 میلیون تومان اعتبار بهسازی جاده پلنگان

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۴۳

این منطقه با داشتن جاذبه های طبیعی و وجود مجتمع پرورش ماهی قزل آلا یکی از قطب های مهم گردشگری در شهرستان بوده/ ساماندهی و ارئه خدمات بهتر منوط به به ایجاد مدیریت واحد و نظارت بیشتر است.

ایلنا- کامیاران: فرماندار شهرستان کامیاران از تخصیص500 میلیون تومان اعتبار برای بهسازی رویه جاده منطقه پلنگان این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی عسکر روحانی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی راهکارهای ارتقاء محصولات و افزایش خدمات گردشگری در مجتمع شیلات پلنگان اظهار داشت: تولید سالانه هزار تن ماهی در این مجتمع نیازمند ارتقاء و بهبود کیفیت زیر ساخت ها است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این مجموعه با 54 مزرعه فعال توانست برای 100 نفر به طور مستقیم و 430 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کند.

روحانی افزود:این منطقه با داشتن جاذبه های طبیعی و وجود مجتمع پرورش ماهی قزل آلا یکی از قطب های مهم گردشگری در شهرستان بوده به طوری که تنها در نوروز 91 نزدیک به 30 هزار نفر از آن بازدید کرده اند.

فرماندار کامیاران، ساماندهی و ارئه خدمات بهتر را منوط به به ایجاد مدیریت واحد و نظارت بیشتر دانست و یادآور شد: تدوین منشور اخلاقی از سوی شرکت تعاونی و لزوم اجرای مفاد آن باعث رضایتمندی و پیشگیری از مشکلات احتمالی می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز