خبرگزاری کار ایران

همزمان باهفته وحدت؛

مسجد پیامبر اعظم(ص) سقز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۴۷

مسجدپیامبر اعظم(ص) در زمینی به مساحت 180 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال احداث شده است/كلنگ احداث مسجد شهدا در ورودی سقز – سنندج بر زمین زده شد/بیمارستان خصوصی 50 تختخوابی در سقز راه‌اندازی می‌شود.

ایلنا- سقز: همزمان با سالروز میلاد حضرت محمد(ص)،مسجد پیامبر اعظم(ص) در سقز افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، شهردار سقز روز جمعه در مراسم افتتاح مسجد پیامبر اعظم(ص) كه با حضور فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد، گفت: ایجاد نمازخانه و مسجد در پارک‌ها و فضاهای تفریحی و ورودی‌های شهر یكی از اولویت‌های كاری شورای اسلامی و شهردای سقز است كه به امید خداوند و همت مسئولان و به‌ویژه فرماندارشهرستان سقز در سال آینده سه مسجد دیگر ساخته می‌شود.

عثمان رحیمی اظهار داشت: این مسجد در زمینی به مساحت 180 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال در دو بخش مجزای آقایان و بانوان دارای وضوخانه احداث شده است.

كلنگ احداث مسجد شهدا در ورودی سقز – سنندج بر زمین زده شد

این مسجد به صورت دو طبقه در مساحت 120متر در مسیر ورودی سنندج سقز وسه راهی مریوان- سنندج –سقزجهت استفاده مسافران سال آینده ساخته خواهد شد.

این مسجد از محل اعتبار تملك دارائی های استان با اعتبار 3میلیاردو 500 میلیون ریال سال آینده احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیمارستان خصوصی 50 تختخوابی در سقز راه‌اندازی می‌شود

فرماندار  سقز در نشست هم اندیشی جمعی از پزشكان شهرستان سقز این شهرستان را شهری درآستانه توسعه توصیف كرد و گفت:خدمت صاقانه و مجدانه این توسعه و پیشرفت را تسریع خواهد بخشید.

نادر فخری ارتقای شاخص‌های بهداشت وسلامت را در توسعه وپیشرفت شهرستان مهم عنوان كرد و خطاب به پزشكان گفت: شرایط خدمت به مردم شریف شهرستان فراهم است و بایستی جهت خدمت به مردم تمام توان و ظرفیت‌ها را بكار گرفت.

وی در ادامه از كادر پزشكی شهرستان سقز و مسئولان حوزه بهداشت و درمان خواست تا در راستای ارتقای سلامت شهروندان، از هیچ كوششی دریغ ننمایند.

وی اضافه كرد: مردم شهرستان سقز مردمانی با فرهنگ و متدین و قدرشناس و علاقه مند به مشاركت در توسعه شهرستان هستند كه انسان در خدمت به این مردم بصیر و آگاه وقت نمی‌شناسد.

فرماندارسقز، وجود طرح های بزرگی ازجمله در دست ساخت بودن فرودگاه سقز،‌ وجود دو بیمارستان ویك بیمارستان 160 تختخوابی در حال ساخت، وجود فرمانداری ویژه، وجود زیر ساخت‌های مناسب آب وخاك در بخش كشاورزی را عواملی دانست كه شرایط توسعه این شهرستان راتسریع می‌بخشد.

در این هم اندیشی مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان سقز نیز با ارائه گزارشی از وضع بهداشت ودرمان شهرستان سقز گفت: ارتقای شاخص‌های سلامت و بهداشت و ارتقای حاكمیت بالینی از دغدغه‌های اصلی مجموعه شبكه بهداشت و درمان سقز است.

فیض الله گلكار، از جامعه پزشكی این شهرستان به خاطر سلامت در كار وسعی در خدمت به مردم تقدیر كردو افزود: سالانه این شبكه برای ارتقای سطح سلامت مردم 180 میلیارد ریال هزینه پرداخت می كند.

وی در پایان از ساخت و راه اندازی كلینیك بخش خصوص توسط تعاونی پزشكان در سال آینده نیز خبر داد واضافه كرد: پزشكان این شهرستان افرادی متعهد و كاردان هستند كه درخدمت رسانی به مردم، اعتماد آنان را جلب كرده اند.

وی اظهار امیدواری كرد كه شهرستان سقز در آینده به یكی از قطب های پزشكی منطقه تبدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز