خبرگزاری کار ایران

در دهه فجر امسال؛

مشعل گاز در شهر صاحب و 5 روستای سقز روشن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۶۸

روستاهای صالح آباد، شریف آباد، ایرانخواه، احمد مرده و ایلو پنج روستایی هستند که در این ایام صاحب گاز می‌شوند.

ایلنا- سقز: همزمان با ایام دهه مبارک فجر شاهد روشن شدن مشعل گاز در شهر صاحب و ۵ روستای دیگر سقز خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، فرماندار سقز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و دهه مبارک فجر اظهار داشت: روستاهای صالح آباد، شریف آباد، ایرانخواه، احمد مرده و ایلو پنج روستایی هستند که در این ایام صاحب گاز می‌شوند.

وی، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج، افتتاح ۱۲ طرح عمران شهری در شهرهای سقز و صاحب، احداث ۶ باب ساختمان دهیاری و طرح‌هایی در حوزه‌های زیرساخت‌های آب و خاک، مقاوم‌سازی مسکن و چندین طرح دیگر را از جمله اقدامات این شهرستان در این ایام عنوان کرد.

فخری افزود: در طول این دهه ساختمان‌های تجاری مسکونی اوراق مشارکت با سرمایه گزاری مردم با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و۵۰۰میلیون تومان احداث می‌شود.

فرماندار سقز دیگر برنامه‌های این ایام را شامل گلباران تمثال حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، نواخته‌شدن زنگ انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها، رژه موتورسواران و تاکسی‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا و‌ گلباران مزار شهدا نام برد.

وی در ادامه خواستار ایجاد فضای شور و نشاط در سطح ادارات شهرستان شد و از مسئولان خواست با آذین بندی ادارات، فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور مردم در جشن‌های این ایام، معرفی خدمات نظام مقدس اسلامی در بخش‌های مختلف از طریق نصب‌ بنر، ‌چاپ بروشور، ‌ مصاحبه با رسانه‌ها و برگزاری برنامه‌های متنوع و تاثیرگذار در راستای تعمیق اهداف، ‌ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

فخری در ادامه اجرای ۳۰۸ برنامه در زمینه‌های مختلف در شهرستان توسط ۸ کمیته تخصصی را نشانه انگیزه، تدبیر و پیگیری مسئولان کمیته‌ها عنوان و اضافه کرد: لازم است مسئولان برنامه‌ها را به شیوه مناسب و درشان ایام مبارک دهه فجر برگزار کنند چرا که در پایان این ایام عملکرد تمام کمیته‌ها و ادارات سطح شهرستان، ‌ارزیابی خواهد شد.

فرماندار سقز در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت‌های مختلف از قبیل اعیاد ملی و مذهبی به منظور ارتقای روحیه و شادابی جامعه و به ویژه در ایام هفته وحدت و نیز دهه فجر با همکاری دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی ستاد برگزاری مراسمات دهه فجر شهرستان با آذین بندی، نور‌پردازی در سطح معابر و نیز عطر افشانی مزار معطر شهدا حضوری فعال در برگزاری شایسته این برنامه‌ها دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز