خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان:

هفته وحدت تدبیری هوشمندانه برای جلوگیری از فتنه استکبار است

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۳۳

اختلاف افکنان در حقیقت حافظ منافع کشور نیستند بلکه در جهت منافع دشمنان انقلاب و استکبار جهانی گام برمی دارند.

ایلنا- سنندج: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان با تأكید به اینكه هفته وحدت یكی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: وحدت بین شیعه و سنی تدبیری هوشمندانه برای جلوگیری از فتنه استکبار است

به گزارش ایلنا، ایرج حسن زاده ظهر دوشنبه در نخستین جشنواره سراسری شعر کردی قرآنی آیات که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، با توجه به تاکیدات منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  در مورد لزوم  اتحاد بین اهل سنت و اهل تشیع در کشور همه باید با پیروی از فرامین معظم له در جهت تقویت اتحاد و انسجام در کشور تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: اختلاف افکنی از ناحیه هر کس اعم از روحانیون، مسئولان و مدیران و افرادی که موجب خدشه دار شدن اتحاد بین شیعه و سنی شوند قابل قبول نیست.

حسن زاده افزود: مشترکات بین اهل سنت و اهل تشیع بسیار بیشتر از موارد اختلاف افکنانه است و هیچ کس حق ندارد در این رابطه مسایل تفرقه افکنانه را مطرح و بزرگ نمایی کند.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت:اختلاف افکنان در حقیقت حافظ منافع کشور نیستند بلکه در جهت منافع دشمنان انقلاب و استکبار جهانی گام برمی دارند.

 حسن زاده خاطر نشان کرد: در سایه قدرت بازدارنده نظامی، اشرافیت اطلاعاتی نیروهای امنیتی و انتظامی کشور وحضورمردم در صحنه های مختلف انقلاب در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به کشوری مقتدر و با ثبات در منطقه تبدیل شده و اجازه دخالت را به هیچ قدرتی در امور داخلی خود را نمی دهد.

 وی یادآور شد: با وجود هجمه گسترده دشمنان به منظور ضربه زدن به ارزش های انقلاب اسلامی حضور گسترده مردم فهیم وبا شعور دربطن انقلاب موجب شکست توطئه های دشمنان شده است.

حسن زاده در پایان گفت: مردم مسلمان و همیشه در صحنه کردستان نیز همواره با هوشیاری و دوری از مباحث تفرقه افکنانه در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش قدم بوده اند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز