خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

۱۵درصد از اعتبارات توسعه کشاورزی در کردستان پرداخت شد

asdasd

استان کردستان دارای نیروهای تحصیل کرده خوبی در بخش کشاورزی است و بایستی از این ظرفیت به نحو بهتری استفاده و با ساماندهی این نیروها در قالب تعاونی، زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان را فراهم کرد.

ایلنا - سنندج: استاندار کردستان گفت: تاکنون بیش از ۱۵ درصد از اعتبار در نظر گرفته شده جهت توسعه بخش کشاورزی استان به متقاضیان فعالیت در این بخش پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا؛ علیرضا شهبازی سه شنبه شب در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان که در سالن شهدای گمنام استانداری تشکیل شد با اشاره به اینکه توسعه بخش کشاورزی ضامن توسعه پایدار استان است اظهار داشت: کردستان به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و بهره‌مندی از آب و هوای متنوع در مناطق مختلف استان قادر به تولید انواع محصولات کشاورزی بوده و بایستی از این ظرفیت بالقوه به خوبی بهره گرفت.

وی افزود: خوشبختانه دولت خدمتگزار با اجرای طرح عظیم توسعه بخش کشاورزی درصدد رفع بسیاری از دغدغه‌های فعالان این بخش در کشور بوده و به طور قطع استان کردستان نیز می‌تواند با همت کشاورزان، تحصیلکردگان بخش کشاورزی و شیلات و همچنین مدیران اجرایی استان در راستای تحقق اهداف این طرح گام‌های اساسی را بردارد.

شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی همه دست اندرکاران اجرای طرح به خصوص کار‌شناسان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی استان اضافه کرد: به یاری خدا و همت مسئولان برابر برنامه ریزی‌های انجام شده بطور قطع در ماه‌های آتی شاهد رشد میزان پرداخت تسهیلات در استان خواهیم بود.

وی همچنین خواستار حضور فعال‌تر تعاونی‌ها و مشارکت و همکاری بیش از پیش آنان با دست اندرکاران اجرای طرح توسعه کشاورزی در استان شد و تصریح کرد: خوشبختانه استان کردستان دارای نیروهای تحصیلکرده خوبی در بخش کشاورزی است و بایستی از این ظرفیت به نحو بهتری استفاده و با ساماندهی این نیرو‌ها در قالب تعاونی، زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان را فراهم کرد.

شهبازی در پایان ضمن قدردانی از گزارش های ارائه شده از سوی مدیران اجرایی در ارتباط با روند اجرای طرح در استان خواستار ایفای نقش پررنگ‌تر فرمانداران شهرستان‌های تابعه در حل موانع و مشکلات موجود بر سر راه تصویب طرح‌ها و همچنین پرداخت تسهیلات به متقاضیان شد و گفت: باید به گونه‌ای کار کنیم که مردم به صورت ملموس نتیجه فعالیت مدیران در بهبود شرایط کسب و کار و همچنین بالا رفتن رفاه اجتماعی در منطقه را احساس کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز