خبرگزاری کار ایران

میمنت آبادی:

ارتقاء تئاتر خیابانی مریوان دغدغه مسئولان استانی است

asdasd

با پیشینه مناسب تئاتر خیابانی در مریوان، امیدوارم دفتر تئاتر خیابانی در مریوان افتتاح شود تا به شکل جدی‌تری به ارتقاء کیفیت تئاتر خیابانی بپردازیم.

سنندج - ایلنا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کُردستان،ارتقاء تئاتر خیابانی مریوان را یکی از دغدغه‌های مسئولان استانی در کردستان نام برد.

به گزارش ایلنا، قباد میمنت آبادی در نشست سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان که با حضور مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وتنی چند از مسئولان استان کُردستان در تهران برگزار شد، ارتقاء تئاتر خیابانی مریوان را یکی از دغدغه‌های مسئولان استانی در کردستان نام برد و افزود: این دغدغه در بطن تصمیمات مدیران و مسئولان تئاتری بوده است و برگزاری این جلسه نیز نشان دهنده اهمیت برگزاری این جشنواره و تغییر نوع نگاه این دوره از جشنواره است.

وی تصریح کرد: امسال رویکرد جشنواره کمی تغییر کرده است و شهرستان مریوان به شکل ویژه‌ای برای برگزاری جشنواره مهیا شده است.

دبیر جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اظهار داشت: ارتقاء کیفیت آثار جشنواره و برگزاری کارگاه های آموزشی نشان می دهد که هفتمین دوره جشنوراه برتر از دوره‌های پیشین برگزار خواهد شد.

میمنت‌آبادی یادآور شد: با پیشینه مناسب تئاتر خیابانی در مریوان، امیدوارم دفتر تئاتر خیابانی در مریوان افتتاح شود تا به شکل جدی‌تری به ارتقاء کیفیت تئاتر خیابانی بپردازیم.

دبیر هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی مریوان خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش نماینده استان کُردستان تغییر کرده‌اند و یک مجموعه همراه و هماهنگ شکل گرفته که با حضور این عزیزان دغدغه های فکری ما نیز کمتر شده است و همه این حسن‌ها به ارتقاء فرهنگ و هنر استان کمک خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز