خبرگزاری کار ایران

فراخوان مسابقه فرهنگی بهترین جمله نوروز در كردستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۰۶

جملات این مسابقه باید از سوی خود شخص نگارش شده و از سایر منابع‌ مثل كتب، اشعار شعرا، روایات و... اخذ نشده باشد/ هر فرد حداكثر با پنج جمله می‌تواند در مسابقه شركت كند و جملات نیز باید كوتاه و حداكثر 12 كلمه باشد.

اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی كردستان به مناسبت ایام نوروز 92، فراخوان مسابقه فرهنگی بهترین جمله نوروز در استان را اعلام کرد.

مسوول روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی كردستان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: محتوای جملات این مسابقه می تواند یكی از موضوعات خداشناسی، معاد، تحول روح و از نو زیستن، تازه شدن فكر، اندیشه و باور، گرامیداشت سنت حسنة نوروز و داشتن روحیه شاد و سرزنده باشد.

ماجد رموزی، كمك به همنوعان و شریك شدن در شادی های دیگران، دیدار با بزرگان و سالمندان، صله رحم و دیدار با خویشاوندان و همسایگان، دور ریختن كینه‌ها، طبیعت و محیط زیست و سایر جملات زیبا متناسب با عید نوروز را از دیگر موضوعات این مسابقه عنوان كرد.

وی با بیان اینكه به هر جمله‌ پذیرفته شده برای اكران، جایزه ای اهدا خواهد شد گفت: جملات این مسابقه باید از سوی خود شخص نگارش شده و از سایر منابع‌ مثل كتب، اشعار شعرا، روایات و... اخذ نشده باشد.

رموزی خاطرنشان كرد: هر فرد حداكثر با پنج جمله می‌تواند در مسابقه شركت كند و جملات نیز باید كوتاه و حداكثر 12 كلمه باشد زیرا به جملات طولانی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی یادآور شد: صاحبان قلم تا 15 فروردین فرصت دارند برای شركت در این مسابقه بهترین جملات قصار فرهنگی متناسب با ایام نوروز را به آدرس saman_63152@yahoo.com ایمیل كنند.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز