خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان:

توسعه گردشگری مستلزم تامین زیرساخت‌های امنیتی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۱۰

در چند سال اخیر شاهد افزایش چند برابری تعداد گردشگران به استان بوده ایم که این امر ضرورت اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی با همکاری همه دستگاه های متولی را دو چندان کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان توسعه صنعت گردشگری را مستلزم تامین  زیر ساخت های امنیتی دانست و گفت: متولیان بخش گردشگری استان باید با بسیج امکانات مورد نیاز بستر لازم را برای افزایش میل و رغبت گردشگران به استان را فراهم کنند.

به گزارش ایلنا، ایرج حسن زاده شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کردستان با بیان این مطلب تصریح کرد: کردستان به دلیل وجود جاذبه های طبیعی و گردشگری ظرفیت های فراوانی برای جذب گردشگر دارد که باید از این توانمندی ها به نحو احسن نهایت استفاده را به عمل آوریم.

وی افزود: متولیان امر باید با رسیدگی به فضاهای سبز و مراکز تفریحی و رفاهی و برطرف کردن مشکلات موجود با زیبا سازی و بهبود شرایط این اماکن و تامین وسایل نقلیه عمومی لازم تلاش بیشتری داشته باشند.

حسن زاده بر لزوم برنامه ریزی منسجم و مناسب ستاد استقبال از مسافران نوروزی در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد افزایش چند برابری تعداد گردشگران به استان بوده ایم که این امر ضرورت اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی با همکاری همه دستگاه های متولی را دو چندان  کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان همچنین بر تلاش شهرداری های استان برای پاک سازی پارک ها و فضای سبز و استقرار چادرهای مسافرتی برای اسکان مسافران تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان حمل و نقل و پایانه های استان باید با تشدید نظارت بر نحوه خدمات دهی به مسافران شرایط را برای ارائه خدمات بهتر فراهم کنند.

حسن زاده از مسافران و بازیدکنندگان مناطق دیدنی استان خواست تا ضمن استفاده از این موهبت الهی و با رعایت موازین بهداشتی و عدم رها سازی زباله در طبیعت نسبت به حفظ و صیانت از محیط زیست تلاش کنند.

وی بر آمادگی هتل ها، مهمانسراها و مراکز اقامتی برای پذیرش مطلوب مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از مسوولان بهداشت و درمان استان خواست در ایام تعطیلات نوروزی کلیه مراکز درمانی با آمادگی کامل و با استفاده از نیروهای درمانی متخصص و کارآمد در خدمات مردم و مسافران نوروزی باشند.

حسن زاده اذعان داشت: اعضای ستاد حوادث غیر مترقبه استان باید در ایام تعطیلات نوروزی از آمادگی کافی برای مقابله با هرگونه حوادث غیر مترقبه برخوردار باشند.

وی در پایان گفت: اکیپ های نظارتی و باررسی اصناف و صنعت و معدن و تجارت باید با افزایش نظارت خود در بازار مصرف عرضه و تقاضا به ویژه در ایام پایانی سال با هرگونه کم فروشی، تخلف و افزایش قیمت های غیر قانونی مقابله کنند.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز