خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار کردستان:

نبود نظام تدبیر مشكل اصلی اقتصاد كردستان است

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۹

كشاورزی و دامپروری یكی از ظرفیت های مهم اقتصادی در استان است / همه مدیران به ویژه فعالان حوزه اقتصاد در كردستان بایستی با جدیت تمام در این راستا گام بردارند.

مشاور امور اقتصادی استاندار و مدیر علمی تهیه و تدوین طرح سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری كردستان، نبود نظام تدبیر را مشكل اصلی اقتصاد كردستان برشمرد و گفت: همه مسئولان استان بایستی در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

به گزارش ایلنا، بایزید مردوخی چهارشنبه شب در دیدار با مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان در سنندج به بررسی راهكارهای بهبود و ارتقاء ظرفیت های اقتصادی در استان پرداختند.

وی در ادامه كشاورزی و دامپروری را به عنوان یكی از ظرفیت های مهم اقتصادی در استان دانست و افزود: كردستان به عنوان یكی از قطب های اصلی كشور در این حوزه ها بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد.

مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان نیز در ادامه،پیگیری جدی مشكلات اقتصادی در استان را از طریق مدیران بخش های مرتبط ضروری برشمرد و ادامه داد: همه مدیران به ویژه فعالان حوزه اقتصاد در كردستان بایستی با جدیت تمام در این راستا گام بردارند.

مصطفی باغبانیان همچنین بر كاهش بروكراسی های اداری بخصوص در فرآیندهای مربوط به اشتغال و سرمایه گذاری در استان به عنوان یك ضرورت تاكید کردو گفت: می توان با استقرار نظام تدبیر به رونق اقتصادی در استان كمك كرد.

 وی در پایان یادآور شد: تشكیلات وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در كردستان در راستای ارتقاء ظرفیت های اقتصادی استان ازهیچ تلاشی فروگذار نخواهد كرد.

گفتنی است در این نشست،سند توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استان و همچنین راهكارهای فراهم سازی بستر مناسب جهت  فعالیت كارآفرینان و سرمایه گذاران كردستانی مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز