خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی هماهنگی بسیج کارگری کردستان:

کارگران بسیجی افتخار ایران اسلامی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۳۰

بدون تردید توسعه و پیشرفت هر جامعه به فعالیت و تلاش قشر زحمت‌کش کارگر وابسته است/ شورای عالی بسیج کارگری کردستان آمادگی دارد تا به صورت جدی در زمینه رفع مشکلات کارگری و تولیدی استان اقدامات مثمر ثمری را انجام دهد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کردستان و رئیس شورای عالی هماهنگی بسیج کارگری استان اظهار داشت: کارگران بسیجی سند عزت و افتخار ایران اسلامی هستند

به گزارش ایلنا، بابک معروفی در آخرین جلسه شورای عالی همفکری بسیج کارگران استان در سالجاری  که با حضور مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان و همچنین سایر اعضا در محل شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار شد، گفت: توجه به توسعه فرهنگ بسیجی در جامعه امری ضروری است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت جامعه كارگری در چرخه تولید اقتصادی استان گفت: قشر بسیج کارگری در هر امری امروز همچون دیگر اقشار بسیجی ایران اسلامی، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مقوله اقتصاد مقاومتی برگ زرین دیگری به تاریخ طلایی انقلاب اسلامی اضافه خواهند نمود.

معروفی تصریح کرد: خوشبختانه بسیج كارگری تاكنون در هر عرصه ای كه حضور یافته موفقیت های عظیمی بدست آورده است.

رئیس شورای عالی هماهنگی بسیج کارگری استان با بیان اینکه قشر زحمت کش کارگران ٬ رکن و محور اصلی تولید در واحدهای صنعتی هستند، افزود: بدون تردید توسعه و پیشرفت هر جامعه به فعالیت و تلاش قشر زحمت‌کش کارگر وابسته است.

وی هدف از تشكیل شورای سیاستگزاری بسیج كارگری را ساماندهی فعالیت های بسیج كارگر عنوان کرد وگفت: باتوجه به گستردگی كار بسیج در شرایط كنونی و همچنین تأكید رهبر معظم انقلاب در خصوص كاركردهای تخصصی بسیج، در تلاش هستیم این فعالیت ها با همكاری کارگران گسترش یابد.

بابک معروفی یادآور شد: كارگران بسیجی در دورانهای مختلف فداكاریهای زیادی از خود به نمایش گذاشتند و ما امروز بدنبال احیای ارزشهای بسیج هستیم.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کردستان خاطرنشان کرد: شورای عالی بسیج کارگری کردستان آمادگی دارد تا به صورت جدی در زمینه رفع مشکلات کارگری و تولیدی استان اقدامات مثمر ثمری را انجام دهد.

در این جلسه به  بررسی  اهداف و محورهای جلسه ازجمله راهکارهای لازم جهت جذب و توسعه بسیج در واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین احصا و بررسی مسائل و مشکلات کارگران و ارئه راهکارهای مناسب جهت حل و فصل مشکلات پرداخته شد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز