خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری کردستان:

342 اثر به جشنواره "سبک زندگی ایرانی" در سنندج رسید

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۵۸

آثار هنرمندان استان های آذربایجان غربی، گیلان، فارس، گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، مازندران، کرمان، مرکزی،بوشهر وکردستان در دبیرخانه جشنواره ثبت شده اند.

رئیس حوزه هنری استان کردستان از ارسال 342 اثر از هنرمندان سراسر کشور برای حضور در جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع ˈ سبک زندگی ایرانی اسلامی ˈ در سنندج خبر داد.

امین مرادی ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا در سنندج گفت: در مجموع 97 هنرمند از 21 استان کشور برای حضور در جشنواره، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند که کردستان با 21 هنرمند و تهران با 14 هنرمند بیشترین تعداد شرکت کننده را به خود اختصاص دادند.
وی اظهار داشت: آثار هنرمندان استان های آذربایجان غربی، گیلان، فارس، گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، مازندران، کرمان، مرکزی،بوشهر وکردستان در دبیرخانه جشنواره ثبت شده اند.
دبیر جشنواره تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش اصلی با موضوع کلی سبک زندگی ایرانی، و ویژه با موضوع تبلور بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش تولید ملی در ارتقاء سبک زندگی ایرانی برگزار می شود.
وی افزود: از 12 تا 22 اردیبهشت نمایشگاهی از آثار برتر جشنواره در گالری سوره سینما بهمن سنندج به معرض نمایش گذاشته شده و برگزیدگان جشنواره 22 اردیبهشت همزمان با سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به استان معرفی و تجلیل می شوند.
مرادی همچنین با اشاره به معرفی داوران بخش نهایی جشنواره،گفت: محمد حسین نیرومند، سید محسن نوری نجفی و عباس ناصری سه کاریکاتوریست مطرح کشور، داوری بخش نهایی این جشنواره را بر عهده دارند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از راه های نفوذ دشمن و تهاجم فرهنگی نفوذ بر ریشه های بنیادین زندگی است گفت: تغییر در سبک زندگی ایرانیان و دور کردن از باورهای ارزشمند حاکم برآن یکی از مهمترین برنامه های دشمن جهت نفوذ در فرهنگ جامعه است.
مرادی یاداور شد: ترویج فرهنگ تجمل گرایی و مصرف گرایی در افراد جامعه، تضعیف ریشه های بنیادین خانواده و تلاش در راستای ایجاد فساد و بی بندو باری بخشی از برنامه ریزی های بلند مدت کشورهای غربی است.
رئیس حوزه هنری کردستان خاطرنشان کرد: امید می رود با نگاه هوشمندانه هنرمندان بتوانیم ضمن حساس کردم جامعه نسبت به این خطر بزرگ در صدد شناسایی راه های مقابله با آن نیز باشیم.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز