خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کردستان خبر داد:

بهره‌برداری از 33 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کردستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۸۶

در حال حاضر 276 واحد تولیدی فعال با اشتغالزایی سه هزارو 800 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: درسال گذشته 33 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 368 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بابک معروفی ضمن اعلام این خبر در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: با تکمیل و افتتاح این واحدها، 420 نفر صاحب شغل شدند.

وی بیشترین میزان واحدهای به بهره‌برداری رسیده شهرک‌های صنعتی استان در سال گذشته را مربوط به شهرک صنعتی سنندج یک اعلام کرد و افزود: در این شهرک 12 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 186 میلیارد ریال با اشتغالزایی برای 200 نفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معروفی،با بیان اینکه در سال گذشته 134 قرارداد به متراژ 18/4هکتار با متقاضیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده، گفت: براین اساس 106 زمین با متراژ 17/5 و 28 واحد کارگاهی با متراژ 7561متر از این تعداد قرار داد منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان بیشترین میزان قراردادهای منعقده را به مربوط به شهرک صنعتی سنندج یک با 35 زمین و دوکارگاه و همچنین کامیاران با18 زمین و 17 کارگاه اعلام کرد.

بابک معروفی به عمده ترین محصولات تولیدی در این واحدها اشاره کرد وگفت: از عمده‌ترین محصولات تولیدی می‌توان به لوله و اتصالات پلی اتیلین و pvc،فوم پلی استایرن ضد آتش،پروفیل های پلاستیکی و انواع محصولات غذایی اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:در حال حاضر 276 واحد تولیدی فعال با اشتغالزایی سه هزارو 800 نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز