خبرگزاری کار ایران

نماینده بیجار:

توسعه صنعت کردستان در گرو آینده نگری است

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۵۱

شهرک های صنعتی بهترین فرصت برای ایجاد و راه اندازی واحدهای تولیدی به شمار می روند که در راستای تقویت تولید و صنعت و عرصه های اقتصادی استان باید در این بخش اعتبارات بیشتری اختصاص پیدا کند.

ایلنا- سنندج: نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنامه ریزی وآینده نگری دقیق وهمه جانبه در صنعت کردستان عاملی مهم برای رشد اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، سید محمد بیاتیان در نشست مجمع نمایندگان کردستان با مسئولان شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: توسعه صنعت کردستان نیازمند برنامه ریزی منظم و مدون است.

وی تصریح کرد: باتوجه به پتانسیلهای فراوان در حوزه  صنعت و معدن کردستان باید با شناسایی و بهره برداری مناسب از این پتانسیل ها و ظرفیت ها،زمینه توسعه هر چه بیشتر این استان را فراهم کرد.

بیاتیان ابراز داشت: توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی کردستان در گرو آینده‌‌نگری است و غفلت از آن مهم‌ترین چالش پیش‌ روی این صنعت به شمار می‌رود.

نماینده مردم بیجار در مجلس یادآور شد: باید به توسعه صنعت توجه خاص و ویژه‌ای مبذول شود و ضمن افزایش ظرفیت‌ها در این حوزه به ایجاد اشتغال در استان پرداخت.

وی اذعان داشت: باید با تلاش برای جذب سرمایه گذاران در این حوزه مشکلات و موانع موجود را کاهش داده و فاصله را تا رسیدن به وضعیت مطلوب کم کنیم.

بیاتیان خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی بهترین فرصت برای ایجاد و راه اندازی واحدهای تولیدی به شمار می روند که در راستای تقویت تولید و صنعت و عرصه های اقتصادی استان باید در این بخش اعتبارات بیشتری اختصاص پیدا کند.

وی در پایان ضمن تشکر از اقدامات بسیار خوب شرکت شهرکهای صنعتی کردستان، حمایت همه جانبه خود از گسترش شهرکهای صنعتی در سطح استان و کمک به جذب سرمایه گذاران را اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز