خبرگزاری کار ایران

نماینده سنندج،دیواندره و دهگلان:

صنعت کردستان با بهره‌گیری از نیروهای بومی شتاب می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۷۱

سرمایه‌گذار باید احساس کند که ما شریک سود و زیان آن‌ها هستیم و این امید باید در دل او وجود داشته باشد که مسئولان حامی سرمایه‌گذاری هستند.

ایلنا: نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صنعت کردستان با بهره گیری از نیروهای بومی بیش از بیش شتاب می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، سید احسن علوی در نشست مجمع نمایندگان کردستان با شرکت شهرک‌های صنعتی استان، گفت: بهره‌گیری از نیروهای بومی در صنعت استان می‌تواند ارتقای این صنعت را شتاب دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه حمایت بخش صنعت برای شکوفایی استان ضروری است، افزود: با حرکت قابل تحسینی که حوزه صنعت استان برای توسعه و پیشرفت در صنعت انجام داده است صنعتگران نباید از مزایای آن غافل شوند.

علوی تصریح کرد: سرمایه گذاران بازوان اصلی و پرتوان صنعت استان هستند بنابراین باید در زمینه شناخت استعداد و معرفی آنان بیش از پیش برنامه ریزی شود.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران یادآور سد: سرمایه‌گذار باید احساس کند که ما شریک سود و زیان آن‌ها هستیم و این امید باید در دل او وجود داشته باشد که مسئولان حامی سرمایه‌گذاری هستند.

علوی خاطرنشان کرد: با حمایت از بخش صنعت، انگیزه جوانان و نوجوانان استان برای افتخار آفرینی بیشتر شده و سهم استان در کشور بیش ازبیش بیشتر شود.

وی در پایان ضمن تشکر از اقدامات بسیار خوب شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان، حمایت همه جانبه خود از گسترش شهرک‌های صنعتی در سطح استان و کمک به جذب سرمایه گذاران را اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز