خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه سنندج:

مسئولان خود را خادم ملت بدانند

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۶۹

مردم کردستان بارها وفاداری و ایستادگی خود در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به اثبات رسانده‌اند/ ولایت‌مداری و عزت‌طلبی از ویژگی‌های بارز مردم کردستان بوده/ کردستان در سال‌های اول انقلاب 5400 شهید تقدیم نظام کرده است.

ایلنا: فرمانده سپاه ناحیه سنندج اظهار داشت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در کردستان باید خود را خادم ملت دانسته و برای حل مشکلات آنها بی‌‌وقفه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، عبدالحسین یوسفی چهارشنبه شب در دومین نشست اعضای شورای هماهنگی ادارت تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درسنندج تصریح کرد: فرصت خدمت‌رسانی به این مردم بسیار ارزشمند است و مسئولان و مدیران نباید از کنار این فرصت کم‌نظیر به راحتی عبور کنند.

وی با اشاره به تهدیدات و فشارهای مستمری که از سوی دشمنان به ویژه در طول سالهای اخیر به مردم و کشور عزیزمان وارد می شود، گفت: مردم کردستان بارها وفاداری و ایستادگی خود در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به اثبات رسانده و همواره در طول این سالها نشان دادند که با بصیرت و استواری خود، تمامی توطئه‌ها را خنثی کرده و همه تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و زمینه پیشرفت کشور را فراهم کردند.

یوسفی با بیان اینکه کردستان در سال‌های اول انقلاب 5400 شهید تقدیم نظام کرده است، افزود: ولایت‌مداری و عزت‌طلبی از ویژگی‌های بارز مردم کردستان بوده و مردمان این خطه از میهن اسلامی در طول عمر با برکت نظام اسلامی همواره در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که حافظ دستاوردهای نظام اسلامی و آرمان‌های شهدا بوده و هستند.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج در ادامه از عضویت بیش از یک سوم مردم کردستان در شجره طیبه بسیج خبر دادو گفت:هم اکنون بیش از 430 هزار نفر از مردم کردستان به عضویت بسیج درآمده‌اند که این تعداد بیش از یک سوم جمعیت استان را شامل می‌شود.

یوسفی همچنین به تعداد مساجد در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر دو هزار و 196 مسجد در استان کردستان وجود دارد که دو هزار و700 روحانی در آن فعالیت می‌کنند.

وی مردم کردستان را مردمی وفادار به نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: مردم كردستان در 24 خردادماه جاری با استقبال گرم و پرشور خود در انتخابات ثابت می‌کنند كه آنها همواره به مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار بوده و به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی عشق و ارادت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه سنندج در ادامه از کسب رتبه ششم استان کردستان در برگزاری انتخابات گذشته در سطح کشور خبر داد و گفت:‌ در سایه حضور پرشور مردم در انتخابات گذشته در بسیاری از سرفصل‌ها موفق به کسب رتبه برتر در سطح کشور شده‌ایم.

وی آشنایی با کردستان را به عنوان سرزمین مجاهدت‌های خاموش ضرورتی بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم ولایت‌مدارکردستان در پای صندوق‌های رای نشان از روحیه شهادت‌طلبی و عزت‌خواهی مردم کردستان بوده و این مهم در انتخابات پیش رو جایگاه فرهنگی مردمان این خطه را بیشتر نشان خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز