خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی کردستان:

تلاش کنیم در انتخابات پیش رو حماسه ساز باشیم

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۵۷

مردم کردستان بارها وفاداری و ایستادگی خود در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به اثبات رسانده اند،که امیدواریم همانند گذشته در تمام حوزه ها همواره حماسه ساز باشند.

 ایلنا: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی کردستان اظهار داشت: مردم ولایت مدار کردستان که در تمامی ادوار گذشته حضوری موثر و چشمگیر در انتخابات و دیگر عرصه های سیاسی، اجتماعی داشته اند، امسال نیز با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، خالق حماسه ای بیادماندنی در برگزاری انتخابات پیش رو خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مریوان، قباد میمنت آبادی ظهر پنجشنبه در نخستین جشنواره مرزداران خامنه ای، منادیان فرهنگ مهرورزی که همزمان با چهارمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به کردستان در مریوان برگزار شد، با اشاره به نام‌گذاری سال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی،گفت: نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، نشانگر بینش مدبرانه و خیرخواهانه ایشان برای پیشرفت‌های عظیم کشور و ملت بزرگ ایران است.

وی باعنوان اینکه مقام معظم رهبری بر اساس تدابیر اندیشمندانه خود و میزان به مسائل هر سال را بر اساس نیاز آن سال نامگذاری می‌کنند، تصریح کرد: نامگذاری‌های سال از سوی مقام معظم رهبری با سال‌های قبل در ارتباط بوده و به‌نوعی تکمیل‌کننده آن‌هاست.

میمنت آبادی با اشاره به اینكه حماسه سیاسی با حضور پرشور مردم در انتخابات، نمود عینی پیدا می‌کند، افزود: مردم عزیز ایران، بویژه استان کردستان، همواره در زمینه مسائل مربوط به جمهوری اسلامی ایران در دنیا حضور ویژه‌ای داشتند که مطمئنا در سال جدید همانند گذشته، شاهد حماسه سیاسی ملت در انتخابات خواهیم بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ فرهنگی است، افزود: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان در استان‌های مرزی همچون کردستان به تعامل و همکاری هرچه بیشتر مردم و مسئولان در انجام کارهای فرهنگی نیاز داریم.

وی در ادامه با اشاره به معرفی کردستان به عنوان استانی فرهنگی از سوی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آتی بتوانیم از این گنجی که در دست داریم استفاده فرهنگی بیش از پیش را در راستای مقابله با هجمه‌های  گسترده دشمنان نظام اسلامی ببریم..

میمنت آبادی در پایان یادآور شد:مردم کردستان بارها وفاداری و ایستادگی خود در راه تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به اثبات رسانده اندکه امیدواریم همانند گذشته در تمام حوزه ها همواره حماسه ساز باشند.

درپایان این جشنواره از 36 روستای مرزنشین فعال در حوزه های فرهنگی و قرآنی و همچنین از مرزبانان نمونه، هنرمندان، نویسندگان، پیشمرگان مسلمان کرد روستاهای مرزی و خانواده های معزز چهار شهید شاخص تجلیل به عمل می آید.

گفتنی است غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و برپایی نمایشگاه دستاوردهای مرزبانی در 5سال از برنامه های جنبی نخستین جشنواره مرزداران خامنه ای، منادیان فرهنگ مهرورزی بود.

این جشنواره به منظور  تجلیل از جانفشانی ها و ایثارگری های مرزنشینان استان، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و با همکاری مرزبانی استان و دستگاه ها و نهادهای مختلف به مدت یک روز در شهرستان مریوان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز