خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان:

مسئولان برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۴۵

صحنه انتخابات، صحنه حضور باشکوه مردم و خلق حماسه خواهد شد تا بار دیگر دشمنان این مرز و بوم ناامید شوند/ حضور آگاهانه مردم کردستان در پای صندوق های اخذ رای، نشان از بصیرت انقلابی و اسلامی آنها است.

ایلنا: استاندار کردستان گفت: مسئولان می توانند شور و نشاط سیاسی در جامعه ایجاد کرد چرا که بدون شور و هیجان سیاسی نمی توان انتظار ارتقای مشارکت سیاسی مردم در انتخابات را داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج،علیرضا شهبازی شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان در سنندج تصریح کرد: در خرداد ماه امسال، حماسه سیاسی بزرگی را در پیش داریم كه باید تمام مردم،مسئولان، روحانیون و... در این حماسه عظیم به ایفای نقش بپردازند.

وی، شركت در انتخابات را یك وظیفه مهم و شرعی دانست و افزود: لازم است مسؤولان استان به‌گونه‌ای عمل کنند که در روز 24 خردادماه، حماسه سیاسی در کشور محقق شود.

شهبازی تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان انقلاب با استفاده از توطئه های مزدورانه در صدد دور کردن مردم از انقلاب هستند ولی با همراهی مردم انقلابی کشور، این ترفندها همانند همیشه ناکارآمد خواهد شد.

استاندار کردستان اظهار داشت:صحنه انتخابات، صحنه حضور باشکوه مردم و خلق حماسه خواهد شد تا بار دیگر دشمنان این مرز و بوم  ناامید شوند.

وی،میانگین حضور مردم کردستان در انتخابات را بیش از بسیاری استان ها و بالاتر از میانگین کشوری برشمرد ویادآور شد: حضور آگاهانه مردم کردستان در پای صندوق های اخذ رای، نشان از بصیرت انقلابی و اسلامی آنها است.

شهبازی با تاكید بر حضور منسجم و پرشور مردم در انتخابات سال جاری،خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار کردستان که در تمامی ادوار گذشته حضوری موثر و چشمگیر در انتخابات و دیگر عرصه های سیاسی، اجتماعی داشته اند، امسال نیز با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، خالق حماسه ای بیادماندنی در برگزاری انتخابات پیش رو خواهند بود.

از انتقادات سازنده استقبال می کنیم

استاندار کردستان در ادامه سخنانش با بیان اینکه از انتقادات سازنده  در راستای اعتلای استان استقبال می‌کنیم،گفت: انتقادات مسئولان و اصحاب رسانه استان باید منصفانه، صادقانه،سازنده و در جهت حل مشکلات مردم و به دور از غرض ورزی و تخریب شخصیت باشد.

وی تصریح کرد: امروز باید بدانیم که چه نقاط قوت و ضعفی داریم و در چه مختصاتی قرار گرفته‌ایم تا نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم‌.

شهبازی با عنوان اینکه منکر مشکلات موجود نیستیم،افزود: در حال حاضر مهمترین مسئله مردم مسئله گرانی، تورم و مشکلات معیشتی و بیکاری است که باید برای رسیدن به نقطه مطلوب و شأن مردم استان تلاش بیشتری نماییم،چرا که معتقدیم هرچه برای مردم فداکار کردستان کار کنیم، کم است.

استاندار کردستان اذعان داشت:مدیران استان باید خبرنگاران را دوست خود بدانند و اگر انتقادی توسط آنها در رسانه‌ها درج می‌شود آن را تهدیدی برای خود تلقی نکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:خبرنگاران استان نیز باید در کنار بیان مشکلات مردم و انتقاد سازنده از عملکرد مسوولان،خدمات ارزنده انجام شده نظام و فعالیتهای صورت گرفته در جهت حل مشکلات مردم را به اطلاع  برسانند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز