خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی استانداری کردستان:

بسته توسعه پایدار روستایی تدوین می شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۰۳

این بسته پس از تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه، ملاک عمل دستگاه های زیربط استانی در ارائه خدمات و تعیین برنامه، طرح و پروژه ها و توزیع اعتبارات، تسهیلات و منابع استانی و ملی اختصاص یافته به استان خواهد بود.

ایلنا:معاون برنامه‌ریزی و توسعه استاندار کردستان از تهیه و تدوین بسته توسعه پایدار روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، ارسلان ازهاری شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان در سنندج اظهار داشت: بسته توسعه پایدار روستایی استان در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیربنایی و تعیین اولویت های مربوطه توسط این شورا در استان تهیه و تدوین می شود.

وی تصریح کرد: تهیه این بسته در آیین نامه اجرایی ماده 194 قانون برنامه پنجم توسعه روستایی که در 15 اردیبهشت به تصویب هیات وزیران رسید بر عهده شورای برنامه ریزی و توسعه استان گذاشته شده است.
ازهاری افزود: این بسته پس از تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه، ملاک عمل دستگاه های زیربط استانی در ارائه خدمات و تعیین برنامه، طرح و پروژه ها و توزیع اعتبارات، تسهیلات و منابع استانی و ملی اختصاص یافته به استان خواهد بود.

وی ادامه داد: فعالیت در راستای تهیه این بسته در استان آغاز شده و انتظار می رود دستگاه های اجرایی اطلاعات لازم را در اسرع وقت در اختیار ما قرار دهند تا این بسته توسعه پایدار روستایی در حداقل زمان ممکن تهیه و تدوین شده و در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب برسد.
معاون برنامه ریزی استانداری کردستان تعیین برنامه تفصیلی در راستای تامین راه مناسب برای روستاهای بالای 25 هزار خانوار را از دیگر وظایفی عنوان کرد که در آیین نامه ماده 194 قانون برنامه پنجم توسعه روستایی بر عهده شورای برنامه ریزی استان قرار داده شده است تا اعتبارات اختصاص یافته در این حوزه در چارچوب این سند باشد.
ازهاری همچنین با اشاره به اتمام کار لایحه بودجه سال 92 در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در این راستا ابلاغیه ای به تمامی دستگاه ها ارسال کرده ایم که اطلاعات پروژه های پیشنهادی خود برای سال جاری را در اختیار ما قرار دهند.
ازهاری همچنین به اعتبارات عمرانی سال 91 اشاره کرد و گفت: رقم محدودی در اختیار دستگاه های اجرایی است که تا پایان تیرماه فرصت هزینه کرد آن را دارند.

وی یادآور شد:دستگاه های اجرایی تا پایان هفته جاری فرصت دارند جداول پروژه های خود را برای ما ارسال کنند تا به محض ابلاغ قانون بودجه، کار توزیع اعتبارات انجام شود.
معاون برنامه ریزی استانداری کردستان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در حداقل زمان ممکن این بسته در استان تهیه، تدوین و در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب برسد چرا که ملاک برنامه‌های ذکر شده براساس این بسته خواهد بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز