خبرگزاری کار ایران

نجفیان اعلام کرد:

آمادگی کامل شرکت توزیع برق کردستان در زمینه انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۹۷

اکیپ‌های عملیات و اتفاقات در شهرستان‌های مختلف در فرمانداری‌ها، حوزه های اخذ رأی و نقاط حساس مستقر هستند تا در صورت بروز مشكلات فنی در اسرع وقت آن‌را برطرف نمایند.

مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق كردستان گفت: صنعت توزیع برق استان در انتخابات 24 خرداد ماه، در زمینه تأمین برق مطمئن شعب اخذ رأی آمادگی کامل دارد.
محمد مصطفی نجفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت:با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات در نظام سیاسی كشور، ستاد ویژه ای متشكل از معاونین و مدیران ارشد شركت،جهت تأمین برق و پایداری شبكه در ایام تبلیغات و روز برگزاری انتخابات تشكیل شده است.
وی افزود:وظیفه این ستاد،مدیریت شبكه به منظور پیشگیری از بروز خاموشی‌های احتمالی در روزهای تبلیغات و انتخابات است.
‌نجفیان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و جهت رعایت عدالت و انصاف، سعی شده از زمان شروع تبلیغات تلویزیونی و میدانی كاندیداهای ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر رو روستا به گونه ای عمل شود که برنامه‌ها بدون هیچ‌گونه خاموشی و در كمال آرامش برگزار گردد.
وی بیان داشت: به همین منظور از زمان شروع تبلیغات كلیه خاموشی‌ها با برنامه در ساعات برگزاری برنامه های انتخاباتی لغو شده است تا هیچ شبهه ای برای کاندیداها و طرفداران آنان رخ ندهد.
نجفیان در خصوص اقدامات پیش بینی شده در روز برگزاری انتخابات گفت: جهت ایجاد هماهنگی بیشتر در شهرستان‌های تابعه نیز ستاد اجرایی انتخابات به ریاست مدیر برق شهرستان تشكیل شده است كه وظیفه تأمین برق و رفع سریع موارد و اشكالات احتمالی را بر عهده دارد.
وی یادآور شد: اکیپ‌های عملیات و اتفاقات در شهرستان‌های مختلف در فرمانداری‌ها، حوزه های اخذ رأی و نقاط حساس مستقر هستند تا در صورت بروز مشكلات فنی در اسرع وقت آن‌را برطرف نمایند.
این مسئول اظهار امیدواری كرد انتخابات امسال نیز همچون انتخابات پیشین، در كمال امنیت و آرامش برگزار گردد و مردم شریف استان كردستان با حضور فعال و هوشمندانه در پای صندوق‌های رأی، حماسه سیاسی را تحقق بخشند.
مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق كردستان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان محترم می‌توانند هرگونه اتصالی یا مشكلات دیگر را با استفاده از تلفن شبانه روزی 121 گزارش دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز