خبرگزاری کار ایران

تقدیر مدیركل تعاون کردستان از حضور پرشور جامعه کارگری در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۹۹

مردم سرافراز استان كردستان نشان دادند که علمدار نهضت نجابت ایران اسلامی هستند و بر پیمان شکوهمند خود با رهبر معظم انقلاب همچنان استوار و پابرجا خواهند ماند.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با صدور پیامی از خلق حماسه سیاسی و حضور پرشور مردم و به ویژه کارگران و تعاون گران این استان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، مصطفی باغبانیان در این پیام آورده است:

«سَلاَمٌ عَلَیْکُم بِمَا صَبَرْتُمْ»
حماسه سیاسی جمعه ۲۴ خردادماه ۱۳۹۲ جاری، بی‌شک مظهر ایمان و اعتقاد، پرچم وحدت و ایستادگی و یوم الله حضور مردم مسلمان استان کردستان، به ویژه جامعه کارگران و تعاون گران این استان بود.
سراسر کشور و استان کردستان در این روز به یادماندنی، تبلور سی و چهار سال اقتدار ملتی نجیب، سرافراز و بصیر بود که خیابان‌های شهر را گواه حضور و شاهد پیمان ازلی خویش گرفتند تا بار دیگر ندای استقلال و آزادی خویش را به گوش جهانیان برسانند که منشور رهایی سرزمین ایران اسلامی با خون‌های متبرک شهیدان عزیز و والامقام امضاء شده است.
در ادامه پیام مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان آمده است: مردم سرافراز استان کردستان نشان دادند که علمدار نهضت نجابت ایران اسلامی هستند و بر پیمان شکوه‌مند خود با رهبر معظم انقلاب همچنان استوار و پابرجا خواهند ماند.
آری حضور حماسی و شکوه‌مند مردم در انتخابات ۲۴ خرداد ماه تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام در سی و چهارمین بهار آزادی و تبلور حرکتی بود که در پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی صورت گرفت.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان افزوده است: بی‌تردید عظمت این روز با شکوه را هیچ رسانه‌ای نمی‌تواند به تصویر بکشد.
اینجانب ضمن تشکر از خلق حماسۀ حضور وحدت بخش مردم مسلمان کردستان به ویژه جامعه کارگران و تعاون گران استان، اعتقاد راسخ ملت در تداوم حرکت به سمت تعالی کشور را پیامی آشکار برای همه ما مسئولان می‌دانم تا با عزم خود و ایمان به اقتدار ملت سرافراز ایران تمام تلاش خود را در جهت خدمت گذاری به این ولی نعمتان ایران اسلامــی معطوف داریم. موفق و پیروز باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز