خبرگزاری کار ایران

صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای سقز و صاحب تایید شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۸۸

در آخرین جلسه هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان سقز صحت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای سقز و صاحب تایید شد.

ایلنا:در آخرین جلسه هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان سقز صحت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای سقز و صاحب تایید شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سقز، در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی كشور و ماده 70 آیین‌نامه اجرای قانون مذكور،‌ آخرین جلسه مشترك هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان سقز با حضور اعضا در فرمانداری تشكیل شد. پس از بحث و تبادل نظر و بررسی شكایات واصله، در نهایت صحت انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای سقز و صاحب به تایید رسید.
فرماندار شهرستان سقز در این جلسه، به تشریح ضوابط و قوانین مربوطه ‌پرداخت و در ادامه از حضور حماسی مردم با بصیرت، فهیم، هوشیار و آگاه شهرستان در پای صندوق‌های رای و اعتقاد به اینكه با حضور خویش در اقتدار نظام و توسعه و آبادانی کشور تأثیر خواهند گذاشت، تشكر كرد و افزود: این حضور گسترده نشانه پایبندی به نظام، آرمان‌های انقلاب، خون شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بود و مردم شهرستان سقز با این حضور،‌ بار دیگر نام خود را در تاریخ پر افتخار سقز شهرستان ماندگار كردند.
نادر فخری با اشاره به میزان مشاركت در دوره‌های قبلی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در این دوره مجموع آرای مأخوذه 92 هزار و 491 نفر بود كه نشان دهنده مشاركت كم نظیر مردم شریف شهرستان است و باید قدر این مردم عزیز، بزرگوار، مومن و قدرشناس را دانست و در جهت خدمت صادقانه به آن‌ها تلاش مضاعف نمود.
وی با اعلام اینكه مردم سقز با حضور گسترده و با شور ونشاط خود، شعور سیاسی و بصیرت و فرهنگ بالای خود را به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: از 11 نفر منتخب شورای اسلامی شهر سقز به عنوان عضو اصلی شورا، هشت نفر دارای مدرك فوق‌لیسانس و سه نفر دارای مدرك لیسانس هستند.
فرماندار سقز در ادامه افزود: از بین این منتخبین 4 نفر معلم،‌ سه نفر مدرس دانشگاه، یك نفر كارمند و سه نفر دارای شغل آزاد هستند و جوانترین منتخب شورای اسلامی شهر سقز متولد 1364 و مسن‌ترین متولد 1350 بوده و میانگین سنی 11 نفر منتخبین شهر سقز 34 سال است.
نادر فخری در پایان این جلسه از تمامی عوامل برگزاری انتخابات از جمله هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت‌، بازرسی، اعضای شورای تامین، تمامی نیروهای نظامی و انتظامی‌، امنیتی و قضایی‌، مسئولان ادارات و تمام اقشار مختلف مردم از جمله روحانیان، فرهنگیان، دانشگاهیان، بازاریان، رسانه ملی ‌،شبكه استانی، خبرنگاران، كاركنان فرمانداری، بخشداری‌های تابعه و ادار‌ه‌ها و سایر عوامل اجرایی در جهت بستر سازی و تحقق حماسه سیاسی تقدیر و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز