خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی؛

سایت کردستان نیوز راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۰۹

80 شاخص در دو حوزه عمرانی و اجرایی در قالب کارگاه‌ها، نشست‌ها و محافل دینی، فرهنگی، هنری و مجازی با محوریت نشر ارزش‌های دینی و احکام شرعی برای سال 92 تدوین شده است.

ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از راه اندازی پایگاه خبری تحلیلی""کردستان نیوز" طی هفته آینده به همت این اداره کل در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، مسعود صفی یاری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است كه با هدف اعتلای فرهنگ‌ دینی و ترویج آموزه‌های اسلام و شاخصه‌های اعتقادی و معنوی در كشور بنا نهاده شده است.
وی با بیان اینکه نقش سازمان تبلیغات اسلامی، احیای فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه است،تصریح کرد: این نهاد به منظور شناخت و تمسک به رهنمودهای رهبری، پرهیز از کارشکنی و همچنین اثربخشی و کیفیت بخشی به فعالیت‌ها در سطح کشور فعالیت خود را آغاز کرده‌ است.
صفی یاری در ادامه به برنامه های تدوین شده در سال جاری اشاره کرد و گفت:80 شاخص در دو حوزه عمرانی و اجرایی در قالب کارگاه‌ها، نشست‌ها و محافل دینی، فرهنگی، هنری و مجازی با محوریت نشر ارزش‌های دینی و احکام شرعی برای سال 92 تدوین شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: افتتاح مجتمع‌های نور سقز، بیجار، مریوان و سروآباد،مدرسه علوم دینی صدرا در شهرستان‌های قروه و بیجار و افتتاح خانه عالم در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج از جمله طرح‌های عمرانی این اداره کل در سال 92 است.
صفی یاری همچنین از برگزاری 55 بوستان معرفت ویژه نوجوانان و نونهالان با محوریت نهضت احکام آموزی و 15 هسته فرهنگی جوانان با دربرگیری گفتمان‌های دینی و احکام شرعی اهل سنت و اهل تشیع،برپایی 10 نمایشگاه حجاب و عفاف، انتشار دو کتاب دینی، برپایی کارگاه‌های آموزشی آشنایی با مذاهب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، کرسی‌های جزء خوانی قرآن کریم و فعال نمودن مجمع ذاکرین در همه شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های پیش روی این اداره کل در سال جاری عنوان کرد.
وی یادآور شد:برگزاری پنجمین همایش سراسری منادیان وحدت،برگزاری کلاس‌های حفظ و تفسیر قرآن کریم و در اوقات فراغت تابستانی، کارگاه‌های آموزشی آشنایی با مبانی فقهی و احکام اسلامی برای کارکنان دستگاه‌های مختلف اجرایی و راه‌اندازی مجمع خادمین قرآن و مجمع مبلغین در همه شهرستان‌ها از دیگر برنامه های تدوین شده در سال جاری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته نگاه این سازمان به اوقات فراغت جوانان، نگاهی عمومی بود، اما امسال برای نخستین بار رویکرد سازمان در این راستا تخصصی شده و در تلاش هستیم که در حوزه دین هم ورود پیدا کرده و جوانان و نوجوانان در پایگاه های اوقات فراغت با مباحث دینی به صورت تخصصی آشنا شوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز