خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان كردستان منصوب شد

asdasd

محسن مومنی شریف "رئیس حوزه هنری کشور " شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه پریس سینما بهمن سنندج، طی حكمی رئیس حوزه هنری استان كردستان را منصوب كرد.

ایلنا - سنندج: محسن مومنی شریف "رئیس حوزه هنری کشور " شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاحیه پریس سینما بهمن سنندج، طی حكمی رئیس حوزه هنری استان كردستان را منصوب كرد.

به گزارش ایلنا؛در متن این حكم آمده است:

برادر گرامی آقای امین مرادی

با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی در امور فرهنگی و اجرایی، به پیشنهاد مدیر كل محترم امور استانها و مجلس حوزه هنری به موجب این حكم به عنوان رئیس حوزه هنری استان كردستان منصوب می شوید.

استان كردستان، مهد فرهنگ و هنر و دیار مومنان بیگانه ستیزی است كه نامشان همواره همراه با وفاداری و صفا و مهربانی و رشادت است. این سرزمین كهن خاستگاه شمار بزرگی از عالمان، ادیبان و هنرمندانی است كه نامشان در فرهنگ و تمدن بزرگ اسلامی با مهر خاندان رسول اكرم صلی الله علیه و سلم می درخشید. این پشتوانه بزرگی است كه برای هنرمندان ارجمند كردستان و همه كسانی كه در این میدان در پی جاودانگی هستند.

انتظار می رود با تدبیر و درایت جنابعالی حوزه هنری استان كانونی پویا برای تولید آثار فاخر ادبی و هنری با شاخص های اعلام شده و نیز مكانی مقدس برای تربیت هنرمندان متدین و ملتزم به ارزش های اسلامی و متعهد به آرمان های انقلاب اسلامی شود.

برای جنابعالی و همكاران محترم آن حوزه توفیق خدمات مخلصانه در عرصه فرهنگ و هنر را آرزومندیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز