خبرگزاری کار ایران

از نهم تیر لغایت ۱۱مردادماه؛

نقطه پایان در مریوان به نمایش در می‌آید

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۸۳

نقطه پایان با ایجاد موقعیت‌های مختلف نمایشی سعی دارد به بیان مضرات مصرف مواد مخدر در نوجوانان و جوانان بپردازد.

ایلنا: نمایش «نقطه پایان» که به موضوع اعتیاد در میان جوانان می‌پردازد به نویسندگی و کارگردانی عزیز زادسر از 9 الی 11 مردادماه جاری در شهرستان مریوان به نمایش عموم درمی‌آید.

عزیز زادسر در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا از مریوان اظهار داشت: «نقطه پایان» با ایجاد موقعیت‌های مختلف نمایشی سعی دارد به بیان مضرات مصرف مواد مخدر در نوجوانان و جوانان بپردازد.

وی ادامه داد: این نمایش که به مناسبت هفته مواد مخدر و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره بهزیستی و انجمن ژیانه وهٔ مریوان، توسط گروه نمایش اهورا (مریوان) ساخته شده است با بیش از ۲۰ اجرا در نقاط مختلف شهر و روستاهای تابعه مریوان به اجرای عموم در می‌آید.

زادسر، نقش خانمانسوز مواد مخدر که تهدیدی جدی برای نسل بشر است را خطرناک و راهکار آنکه مبارزه همه دستگاه‌ها مخصوصآ دستگاه‌های فرهنگی علیه این پدیده شوم است را در مقابله با این معضل جهانی بسیار موثر دانست.

نویسندگی و کارگردان این نمایش با بیان اینکه «نقطه پایان» به منظور اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی از خطرات و مضرات اعتیاد و مواد مخدرساخته شده است، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات اثرات یک هنر مانند نقاشی، عکاسی و تئا‌تر در نشان‌دادن چهره زشت اعتیاد برای خانواده‌ها می‌تواند از چند سخنرانی، کتاب و بحث‌های کار‌شناسی گویا‌تر و اثرپذیر‌تر باشد.

در این نمایش بازیگرانی چون عزیز زادسر، هیوامحمدیان، ژیلا برزوئی، کامل حسینی، محمدرضاامینی، آرمان بالنده، فرشادزادسر، کلثوم بردافکن، محمودقادری، جلیل کریمی وعدنان مرادی به ایفای نقش می‌پردازند؛ همچنین سیوان راوند کار طراحی صحنه و لباس را در این اثر نمایشی برعهده دارد.

عزیز زادسر کار حرفه‌ای تئا‌تر را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرده و در اکثر جشنواره‌ها حضور داشته که می‌توان به کسب سومین عنوان کارگردانی بر‌تر ششمین و هفتمین جشنواره بین المللی تئا‌تر خیابانی مریوان با نمایش خیابانی برزخ شبزدگان و پسمانده‌ها، رتبه دوم نویسندگی (طرح وایده) در هفتمین جشنواره بین المللی تئاترخیابانی مریوان و... اشاره نمود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و مکان نمایش می‌توانند به آدرس MARIVANTHEATER. BLOGFA. COM مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز