خبرگزاری کار ایران

مرادی خبر داد:

پذیریش 5هزار و 800 دانشجو در پیام نور کردستان

asdasd

با توجه به ظرفیتهای به وجود آمده در سال تحصیلی جاری بیش از 5 هزار و 808 دانشجو در بیش از 94 رشته و گرایش در مقطع کارشناسی و 3رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان دانشجویان جدیدالورود در مراکز و واحدهای ده گانه این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

ایلنا- سنندج: سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان از پذیریش 5 هزار و 808 دانشجو در 10 مرکز و واحد تابعه این دانشگاه برای نیمسال جدید تحصیلی 91-92 خبرداد.

ایوب مرادی ضمن اعلام این خبر به ایلنا گفت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور به لحاظ تعداد دانشجویان بزرگ ترین دانشگاه استان کردستان به شمار می آید و 70عضو علمی و یک‌هزار و 200 استاد مدعو در 94 رشته و گرایش در مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه به بیش از 25 هزار دانشجو خدمت  رسانی می ‌کنند.

وی تصریح کرد: به دلیل کیفیت ارائه خدمات آموزشی و مباحث علمی در دانشگاه پیام نور، به روز بودن و غنی  ‌بودن منابع درسی ارائه شده، شاهد رضایت اکثر دانشجویان و خانواده‌ های آنان بوده و در پنج سال اخیر نیز این رضایت ‌مندی افزایش داشته است.

مرادی افزود: پیام نور تنها دانشگاهی است که تمامی سرفصل ‌‌های درسی وزارت علوم را رعایت می‌ کند و به دلیل کیفیت بالای خدمات آموزشی و علمی ارائه شده در مراکز و واحدهای تابعه پیام نور شاهد موفقیت گسترده فارغ‌ التحصیلان این دانشگاه نسبت به فارغ ‌‌التحصیلان دیگر دانشگاه‌‌ ها و مراکز آموزش عالی در آزمون ‌های استخدامی و فعالیت‌ های فرهنگی و اجتماعی هستیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان گفت: در همین راستا و با توجه به ظرفیت های به وجود آمده در سال تحصیلی جاری بیش از 5هزار و 808 دانشجو در بیش از 94 رشته و گرایش در مقطع کارشناسی و 3رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان دانشجویان جدیدالورود در مراکز و واحدهای ده گانه این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

مرادی یادآور شد: خوشبختانه در سال جاری در همه مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه شاهد افزایش رشته های تحصیلی مختلف بوده ایم و برای نخستین بار در استان کردستان نیز در مرکز سنندج در دو رشته روزنامه نگاری و برق گرایش کنترل دانشجوی مقطع کارشناسی پذیرفته شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام غیر حضوری دانشجویان در روزهای اول تا هفتم مهرماه آغاز شده و ثبت نام حضوری آنان نیز از 15 مهر تا 15 آبان با توجه به زمان اعلام شده برای رشته های مختلف ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز